Gå til innhold

Flau over gjester

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Haha.. Samme her! Min mor er alkoholiker og putter stadig i seg for mye piller (var i pillerus og klarte ikke å snakke i en begravelse), min far er tidligere narkoman og eier ikke sosiale antenner (kan finne på å snakke om den gangen han drakk sin egen urin eller at lilkesøs som baby lekte med en pistol). Min tante kan gjerne finne på å lage drama fordi familien ikke er som den burde være. Gleder meg jammen til de skal møte svigers!

Skulle ønske jeg hadde en transe i stedet..

Unnskyld, men jeg her måtte jeg le litt. :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg er misunnelig på TS jeg..:snurt: Om en transe i bryllupet er et stort og ydmykende problem, så må hun ha et ganske enkelt liv!

• Liker 4
Skrevet

Jeg og håper og tror at tråden er en spøk!! Hvis ikke har jeg ikke ord for hva jeg mener om ts sine holdninger.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor TS skriver som anonym når hun har avslørt hvem hun er allerede.....

Det eneste jeg gruet meg til før bryllupet vårt var om min alkoholiserte far skulle bli skikkelig full. men vettu hva, det ble han ikke for han var i bryllup og klarte å ta hensyn (evt fulgte jeg ikke godt nok med). Skjønner ikke at man vil ekskludere familie bare fordi de ikke passer inn i det perfekte bildet man har av bryllupsdagen. Den kommer ikke til å bli akkurat som du tror uansett

• Liker 2
Skrevet

Ja så klart har jeg vurdert det her mye, og jeg forstår jo at min kjære vil ha broren sin der. Jeg føler bare det ikke passer seg inn i stilen i bryllupet at det kommer en..transe.....!! Det skal være veldig eksklusivt og stilig der, og jeg vil ikke at han skal ødelegge det!!

Jeg anbefaler deg å revurdere bryllupsplanene om du ikke tåler at noen i fam du gifter deg inn i er seg selv.

Personlig synes jeg det er helt fantastisk at vi mennesker er forskjellige, og at noen til og med tør å være seg selv.

• Liker 2
Skrevet (endret)

He he!

Grunnet savn av en egnet smiley lurer jeg på om jeg skal sette inn denne lenken når diverse temaer tas opp ;)

KG skulle adoptert denne:

105.gif

Endret av fruBeist
AnonymBruker
Skrevet

Synd jeg ikke kjente til denne stebroren da jeg giftet meg. Han skulle absolutt fått komme i mitt bryllup, kanskje til og med som forlover :fnise: Jeg og 90 % av gjestene hadde elsket det (og kjære svigermor hadde sannsynligvis fått slag). Mitt bryllup var nemlig litt for "perfekt", bortsett fra et par fjortiser som oppførte seg som, ja, akkurat, fjortiser. Her inviterer man både hallinger og sogninger, og så blir det ikke engang en liten slosskamp med knivbruk utpå kvelden...? Mulig det var av respekt for min familie fra Indre Bedehusland at de holdt seg i skinnet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å revurdere bryllupsplanene om du ikke tåler at noen i fam du gifter deg inn i er seg selv.

Personlig synes jeg det er helt fantastisk at vi mennesker er forskjellige, og at noen til og med tør å være seg selv.

Til dels enig med deg, men det å være seg selv kan bety så mangt. Jeg ville f.eks ikke godtatt å ha en splitter naken forkjemper for nudisme i bryllupet mitt. :gjeiper:

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Med TS sine holdninger så hadde jeg nok avstått fra hele bryllupet.

Jeg personlig hadde invitert personen med glede og tatt alt på strak arm. Kanskje jeg hadde syntes det var helt ok at noen av de andre gjestene ble røsket litt ut av sin egen komfortsone.

Du snakker om homo, feminin og redsel for at han kommer i kvinneklær. Du vet vel at det ikke er noen sammenheng mellom disse?

Jeg hadde nok reagert om han kom i dameklær for da hadde jeg lurt litt på hvor de sosiale antenne var. Bryllup er ikke stedet å markere seg. At han kommer som seg selv, homo og feminin er bare flott for det er jo ham. :)

Skulle ønske at noen så person og ikke alltid det ytre som TS snakker om.

Skrevet (endret)

Til dels enig med deg, men det å være seg selv kan bety så mangt. Jeg ville f.eks ikke godtatt å ha en splitter naken forkjemper for nudisme i bryllupet mitt. :gjeiper:

:sjokkert: Det kan jeg jo faktisk være litt enig med deg i. Det er litt håp for meg også :legrine:

Men egentlig vil jo jeg anta at selv superivrige nudister vet å vise litt respekt for vertskapet og tar på seg klær i et bryllup i allefall :rodmer: Men transer :transe: har jo på seg klær i det minste og det blir ikke helt samme sak for meg. :kaffekopp:

Endret av Xanadus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert: Det kan jeg jo faktisk være litt enig med deg i. Det er litt håp for meg også :legrine:

Men egentlig vil jo jeg anta at selv superivrige nudister vet å vise litt respekt for vertskapet og tar på seg klær i et bryllup i allefall :rodmer: Men transer :transe: har jo på seg klær i det minste og det blir ikke helt samme sak for meg. :kaffekopp:

Hvordan skal man reagere om den superivrige nudistforkjemperen maler på seg dress, slips og det hele men egentlig dukker opp i Adams drakt? Det blir en gråsone. :fnise:

Han på bildet har i hvert fall boxer på seg.

wedding+body+painting+%282%29.jpg

Skrevet

Du får bare be ham om å ta på seg penkjolen, skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem? Han kommer sikkert ikke i hverdagskjole eller olaskjørt. ;)

Noen av bryllupsgjestene kommer i kjole, andre i smoking, om en av de med kjole har penis eller ikke spiller vel ingen rolle. Han blir sikkert veldig stilig i kjole som passer til anledningen! :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal man reagere om den superivrige nudistforkjemperen maler på seg dress, slips og det hele men egentlig dukker opp i Adams drakt? Det blir en gråsone. :fnise:

Han på bildet har i hvert fall boxer på seg.

wedding+body+painting+%282%29.jpg

:legrine::ler: Rart hva litt kroppsmaling kan gjøre

Gjest "gjest"
Skrevet

Synd jeg ikke kjente til denne stebroren da jeg giftet meg. Han skulle absolutt fått komme i mitt bryllup, kanskje til og med som forlover :fnise: Jeg og 90 % av gjestene hadde elsket det (og kjære svigermor hadde sannsynligvis fått slag). Mitt bryllup var nemlig litt for "perfekt", bortsett fra et par fjortiser som oppførte seg som, ja, akkurat, fjortiser. Her inviterer man både hallinger og sogninger, og så blir det ikke engang en liten slosskamp med knivbruk utpå kvelden...? Mulig det var av respekt for min familie fra Indre Bedehusland at de holdt seg i skinnet.

Det er jo helt for jævlig når de her sogningene og hallingene ikke oppfører seg som man forventer av dem.

Gjest Tekola
Skrevet

Kanskje TS/Butterfly20 bare er redd for at stebroren skal møte opp i en kjole som er penere enn hennes? :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje TS/Butterfly20 bare er redd for at stebroren skal møte opp i en kjole som er penere enn hennes? :fnise:

Jeg tenkte det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ærlig talt vært til pass for henne :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, ved flere anledninger har han dukket opp i skjørt og singlet. I familiesammenkomster.. Det blir litt drøyt for meg. I min verden kler homofile seg stilig og presentabelt. Ikke som en fjortisjente!

Er han homofil eller er han transseksuell?

AnonymBruker
Skrevet

Han liker iallefall gutter da. Har hatt med et par kjærester hjem til oss, dessverre!!

Hva betyr dette? Liker du ikke homser?

Skrevet

Om ikke denne homofile mannen passer inn i ditt praktfulle og perfekte bryllup, så får du vell bare droppe å invitere han da? Selv om jeg syns du absolutt ikke har en god nok grunn til å droppe stebroren til din kommende ektemann. Om mannen går kledd i kjole eller går kledd veldig feminint, so what? Står han ikke i stil da med dine bryllupsdekorasjoner? Du verden så prippent.... :filer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...