Gå til innhold

Flau over gjester

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er faktisk min dag det er snakk om.. Ikke hans.. Jeg vil ikke at den eneste gjestene skal se og snakke om, er han. Det skal være meg. Og jeg nekter å bli ydmyket i mitt eget bryllup!!

Jeg tror du er redd for at broren hans kommer til å være 1000 ganger penere i en kjole, enn du noen gang kommer til å bli. Slutt å være sjalu lille troll!

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er faktisk min dag det er snakk om.. Ikke hans.. Jeg vil ikke at den eneste gjestene skal se og snakke om, er han. Det skal være meg. Og jeg nekter å bli ydmyket i mitt eget bryllup!!

Om gjestene deres kommer til å fokusere på han er det noe riv ruskende galt med gjestene deres!!! :filer:

Og jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan bli ydmyket av at han går i kjole..?? :klo:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du virker som ei skikkelig kvalm kjerring butterfly. Om noen år når du faktisk har vokst opp kommer du til å bli fryktelig flau over deg selv pga dette.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Nok en bridezilla som tar helt av. La han stille i drag hvis det er det han vil da, dagen er din samme hva!

Endret av Kim
AnonymBruker
Skrevet

Nok en bridezilla som tar helt av. La han stille i drag hvis det er det han vil da, dagen er din samme hva!

Nei, han skjemmer meg og familien min ut når han går kledd og sminker seg på måten han gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, ved flere anledninger har han dukket opp i skjørt og singlet. I familiesammenkomster.. Det blir litt drøyt for meg. I min verden kler homofile seg stilig og presentabelt. Ikke som en fjortisjente!

BUSTED!!!

• Liker 11
Skrevet

kan dere ikke ta en snakk med han om dette da? og som tidligere nevnt skrive kleskode i invitasjonene.

jeg syns det blir feil å la han utebli fra stebrorens store dag kun fordi han kler seg litt annerledes enn det du mener er normalt for homofile. Det er jo klart din forlovede vil ha sin stebror der uansett klesstil

• Liker 1
Skrevet

Nei, han skjemmer meg og familien min ut når han går kledd og sminker seg på måten han gjør.

Du klarer fint å skjemme deg selv ut med dine holdninger du viser overfor andre, og utrolige selvopptatthet.

For øvrig vil du ikke bli ydmyket på noen måte over at du har en transe i bryllupet. Folk vil vel tenke positivt over at du er en åpen, familiekjær person. Men det er kanskje galt det?

Med mindre hele omgangskretsen din er like dømmende og smålige som deg, men det nekter jeg å tro.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke vil han skal se ut som han har sminket seg med malerulle, det forstår jeg. Det er visst en av de vanligste feilene transvestitter gjør; de pøser på med sminke i håp om at de skal se mer feminine ut.

Har ha noensinne lært hvordan han skal kle seg i kvinneklær, hvordan han skal sminke seg o.l? Eller hiver han bare på seg alt det han finner av dametøy og sminke i skapet og håper det ser bra ut?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt at dette er noe problem.

Jeg er livredd for at min far nok en gang ikke klarer å styre alkoholinntaket og drikker seg snydes full, med alt det innebærer av oppførsel, snakk, stemmeleie, sjangling osv. Tror også et par til på farssiden kan komme til å bli ravende fulle.

Min kommende svigerfamilie er avholds, og jeg er flau over min far i utgangspunktet.

Gjest Spinell
Skrevet

Hva gjør man hvis tante Gudrun ikke har modellkropp, eller kusine Beate ikke har særlig god råd og dermed må gå i en kjole som kanskje var mest moderne i fjor?

Blir dagen mindre perfekt for bruden da, mon tro? :klo:

• Liker 6
Skrevet

Herlighet, at dette kan være et problem? Når jeg leste begynnelsen, venta jeg nesten å lese at stebroren var narkoman, og kunne finne på å ødelegge bryllupet. Men at han kler seg feminint??

Skjerp deg, og ta en runde med deg selv! :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Kjære butterfly vi kan godt bytte! I mitt bryllup kommer min scizofrene svigerinne. Hun er ravende gal, og har til vane å bli aggresiv og særdeles ufin. Tar en transe over henne any day!

• Liker 7
Skrevet

Hva gjør man hvis tante Gudrun ikke har modellkropp, eller kusine Beate ikke har særlig god råd og dermed må gå i en kjole som kanskje var mest moderne i fjor?

Blir dagen mindre perfekt for bruden da, mon tro? :klo:

Da glemmer man å sende de invitasjon vettu ;) Siden dagen må bli perfekt, uansett hva!!!!

Skrevet

Om noe sånt er veldig viktig for deg, så tror jeg neppe du klarer å nyte dagen uansett.

Kom til å tenke på det bridezilla programmet der bruden gråt da forretten ble servert 10 min for sent... Hun kavet og kavet for at alt skulle være perfekt og hang seg noe veldig over alle detaljene. I ettetid var hun ikke fornøyd og litt bitter over at ikke alt ble perfekt.

Alle familier har sine svarte får. Jeg er full av tattoveringer som mamma synes er flaut, søstra mi har silikon både her og der og jeg er flau over henne. Men sånn er det nå. Man kan ikke velge familien sin. Om du ikke inviterer han så tror jeg det kommer til å dra ut en lite konstruktiv familie konflikt.

• Liker 1
Gjest annemor30
Skrevet

Hvordan VET du at han kommer i kjole da? :skratte:

Gjest "gjest"
Skrevet

Ts er bitter fordi den her fyren er penere i kjole og sminke enn henne. :skratte:

• Liker 4
Skrevet

Hehe, ja jeg må vel innrømme at jeg er litt Bridezilla. Men man må noen ganger være hard og bestemt for å få det som man vil, og dette er den viktigste dagen i livet mitt! :)

Blir nok en dresskode.. Så skal jeg spørre om han vil bli stylet opp litt :)

Jeg tror egentlig du trille-tralle-troller, men om det ikke skulle være tilfelle må jeg bare si at jeg synes det er skikkelig trist for deg. Jeg hadde ihvertfall blitt veldig deprimert ved tanken på at bryllupet mitt skulle være den viktigste dagen i livet mitt. Hva skal man se frem til da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt at dette er noe problem.

Jeg er livredd for at min far nok en gang ikke klarer å styre alkoholinntaket og drikker seg snydes full, med alt det innebærer av oppførsel, snakk, stemmeleie, sjangling osv. Tror også et par til på farssiden kan komme til å bli ravende fulle.

Min kommende svigerfamilie er avholds, og jeg er flau over min far i utgangspunktet.

Haha.. Samme her! Min mor er alkoholiker og putter stadig i seg for mye piller (var i pillerus og klarte ikke å snakke i en begravelse), min far er tidligere narkoman og eier ikke sosiale antenner (kan finne på å snakke om den gangen han drakk sin egen urin eller at lilkesøs som baby lekte med en pistol). Min tante kan gjerne finne på å lage drama fordi familien ikke er som den burde være. Gleder meg jammen til de skal møte svigers!

Skulle ønske jeg hadde en transe i stedet..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts er bitter fordi den her fyren er penere i kjole og sminke enn henne. :skratte:

Akkurat det tviler jeg på.

Jeg personlig ville ikke hatt noe mot at en mannlig gjest tar på seg en kjole og sminker seg i mitt bryllup, men jeg hadde helst sett at han i så fall visste hvordan han skulle kle seg. Det er ikke til å stikke under en stol at mange transvestitter kan være pene, og mer feminine enn hva jeg er.

De kan også se ut som de har kledd seg så horete som mulig med et kilo sminke i ansiktet. Etter hva jeg leser så er TS' problematiske gjest i den siste kategorien.

Var jeg TS, ville jeg bedt mannan min snakke med broren sin og tipse ham om denne boken. Jeg ville stilt krav til ham om at skal han gå kledd som kvinne, da får han sørge for at han vet hva han gjør, og setter seg inn i hva han kler og ikke kler. Gidder han ikke ta seg bryet med det, så får han ta på seg en dress, og gå uten sminke.

Altså, dette er transvestitter som vet hva de driver med

http://funkydowntown.com/wp-content/uploads/2010/09/Miss-Tiffany-transsexual-beauty-pageant-21.jpg

men ikke dette ;)http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQFXfD1dgTamR4w3kShZ-5XPb0iyVIv19o48BrTjFsnYpuE0XHy

for å sette det en smule på spissen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...