Gå til innhold

Flau over gjester

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og vet De hvem eg prater om da? Det er deg det, Ts. Eg prater om din hjerne.

Stueloff.

Nå er du ganske usaklig!! Vil bare ha svar av folk som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stueloff.

Nå er du ganske usaklig!! Vil bare ha svar av folk som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre..

Skrevet

Ja så klart har jeg vurdert det her mye, og jeg forstår jo at min kjære vil ha broren sin der. Jeg føler bare det ikke passer seg inn i stilen i bryllupet at det kommer en..transe.....!! Det skal være veldig eksklusivt og stilig der, og jeg vil ikke at han skal ødelegge det!!

transer er veldig stilig og in for tida da. følger du ikke med eller? :sminkedokke:

• Liker 2
Skrevet

Han liker iallefall gutter da. Har hatt med et par kjærester hjem til oss, dessverre!!

Slike holdninger hører faktisk ikke hjemme i Norge i 2012.

Vær heller glad for at han kjærester uavhengig av kjønn.

Tror det kan være lurt at du jobber endel med egne holdninger og verdier. Hva gjør du hvis en dag i fremtiden et av dine barn, eller nære familiemedlemmer står frem?

Skal du ha denne holdningen til de også?

Din kommende mann vil ha sin stebror i bryllupet, da er det sikkert fordi denne stebroren betyr noe for han.

Informer heller om kleskoden i invitasjon, kan være så enkelt som å legge inn kort (slik som tidligere foreslått) menn; mørk dress/smoking, kvinner, lang kjole f.eks.

Kan være mange som synes det er kjekt med en liten pekepinn om hva som forventes av antrekk.

Men ærlig talt; tre frem i samfunnet vi har idag i 2012 og se at om man er hetero, lesbisk, homofil, bifil eller hva som helst så er man fullverdige mennesker.

Legning skal ikke avgjøre hvordan man ser på et annet menneske.

• Liker 15
Skrevet

Stueloff.

Dette er naturligvis ikke meg, men jeg tror jeg kan gjette hvem det er.

AnonymBruker
Skrevet

Dette her har faktisk ingenting med mine holdninger rettet mot homofile å gjøre, kun det at jeg skal ha et perfekt bryllup,

KOSTE HVA DET KOSTE VIL!!

Skrevet

hadde jeg vært brudgommen - hadde jeg dumpet deg. :kgbaby:

• Liker 10
Skrevet

Dette her har faktisk ingenting med mine holdninger rettet mot homofile å gjøre, kun det at jeg skal ha et perfekt bryllup,

Håper virkelig du er et troll!

Virker jo sånn på det du skriver her....

Hvis ikke; jo det har med dine holdninger å gjøre....

• Liker 4
Skrevet

...

Tom for ord.

Jeg skjønner ikke hvordan oppfatningen om et "perfekt" bryllup er viktigere for deg enn respekt og aksept for parner og partners familie? :klo: Dersom du vil gifte deg med mannen så elsker du han vel høyt nok til å la hans familie komme slik som de er så lenge han ønsker å invitere dem?

Glad du ikke er invitert i mitt bryllup i alle fall, for jeg har en hel skokk med rare slektninger som jeg aldri ville byttet ut. :hjerte:

• Liker 10
Skrevet

Hvis du mener at et bryllup ikke er perfekt på grunn av at en gjest er transe så har det med holdninger å gjøre jo.

Og beklager, men det virker som du har et usunt forhold til ditt eget bryllup. Blir det ikke perfekt hvis du og mannen blir gift, folk er glade, dere nyter god mat og god stemning? Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan en persons stil kan ha innvirkning på det? Det hadde vært noe annet hvis han var en fæl person som skapte dårlig stemning, men du fokuserer jo bare på det overfladiske!!!

• Liker 5
Skrevet

Nekt han å invitere broren pga legning og klesstil og jeg kan nesten love deg ett meget kort ekteskap, uavhengi av hvor "perfekt" bryllupet blir ;)

• Liker 7
Skrevet

Må nå egentlig si meg enig med TS... Vet om en homse som også går kledd litt som ei fjortisberte og det er ikke noe jeg ville hatt i bryllupet mitt! I bryllup skal man faktisk vise litt respekt og kle seg "normalt".

Men vil vel tru at det ikke er no verre enn å spørre om han kan kle seg normalt denne dagen, jeg ville hvertfall forstått det. Når jeg var yngre kunne jeg finne på å komme i familiemiddager i litt sære antrekk, gjerne noen familien hata! Men det var som sagt når jeg var yngre =)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakket nettopp med ei venninne om det her, og hun kom med et supert forslag. Hun er nemlig stylist, og tilbød seg å sminke meg, og noen av gjestene. Og hvis jeg spør han om han vil det, kommer han nok til å bli hoppende glad tror jeg.

Så da ble det ordnings på situasjonen..

Bra noen skjønner at man ikke vil ha paradise-iselin i gutteversjon i bryllupet sitt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen. Bridezilla er vel et passende betegnelse på deg. Det er bare å be han og så snakker din fremtidige ektemann med han og sier at det er uaktuelt å komme i annet enn sort vanlig dress.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja så klart har jeg vurdert det her mye, og jeg forstår jo at min kjære vil ha broren sin der. Jeg føler bare det ikke passer seg inn i stilen i bryllupet at det kommer en..transe.....!! Det skal være veldig eksklusivt og stilig der, og jeg vil ikke at han skal ødelegge det!!

Jeg hadde spurt om han kunne brukt en litt mer elegant kjole og forklart han at det passer litt bedre inn i bryllupets tema, på en respektful måte. Om du ikke klarer det på en respektful måte bør dere hoppe over selskapet.

Jeg forstår at du ønsker det perfekte bryllup(men ikke "KOSTE HVA DET KOSTE VIL"), men nå er det likevel slik at den man gifter seg med vanligvis har venner og familie og de er en del av pakka.

Jeg har 2 mannlige venner som går i kvinneklær, og de har som alle andre sin egen stil. Ingen av de hadde hatt problemer med og tilpasset stilen etter hvor de er bedd, om de på forhånd har blitt fortalt tema, men tror de hadde følt seg tråkket på om de ikke fikk gå i kvinneklær.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen. Bridezilla er vel et passende betegnelse på deg. Det er bare å be han og så snakker din fremtidige ektemann med han og sier at det er uaktuelt å komme i annet enn sort vanlig dress.

Hehe, ja jeg må vel innrømme at jeg er litt Bridezilla. Men man må noen ganger være hard og bestemt for å få det som man vil, og dette er den viktigste dagen i livet mitt! :)

Blir nok en dresskode.. Så skal jeg spørre om han vil bli stylet opp litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt om han kunne brukt en litt mer elegant kjole og forklart han at det passer litt bedre inn i bryllupets tema, på en respektful måte. Om du ikke klarer det på en respektful måte bør dere hoppe over selskapet.

Jeg forstår at du ønsker det perfekte bryllup(men ikke "KOSTE HVA DET KOSTE VIL"), men nå er det likevel slik at den man gifter seg med vanligvis har venner og familie og de er en del av pakka.

Jeg har 2 mannlige venner som går i kvinneklær, og de har som alle andre sin egen stil. Ingen av de hadde hatt problemer med og tilpasset stilen etter hvor de er bedd, om de på forhånd har blitt fortalt tema, men tror de hadde følt seg tråkket på om de ikke fikk gå i kvinneklær.

Ja, men det er faktisk min dag det er snakk om.. Ikke hans.. Jeg vil ikke at den eneste gjestene skal se og snakke om, er han. Det skal være meg. Og jeg nekter å bli ydmyket i mitt eget bryllup!!

Skrevet

Jo, ved flere anledninger har han dukket opp i skjørt og singlet. I familiesammenkomster.. Det blir litt drøyt for meg. I min verden kler homofile seg stilig og presentabelt. Ikke som en fjortisjente!

Glemte du å poste som AnonymBruker, Butterfly20?

Skjønner ikke at du kan være flau av hvordan andre kler seg og attpåtil nekte din kommende ektemanns bror i deres bryllup. Stakkars forloveden din. Du kan ikke være helt god.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja jeg må vel innrømme at jeg er litt Bridezilla. Men man må noen ganger være hard og bestemt for å få det som man vil, og dette er den viktigste dagen i livet mitt! :)

Blir nok en dresskode.. Så skal jeg spørre om han vil bli stylet opp litt :)

Men det er ikke det at det skal se så jævla stilig ut som er det viktigste, det viktigste er at folk har det bra og ikke minst; føler seg velkommen. Jeg skjønner at det kan være pinlig om han møter opp i rosa ballerinakjole, men at du er så bestemt på at han IKKE skal få komme synes jeg er dårlig. Dere må jo bare si fra at akkurat den dagen må han respektere deres ønske om at han kommer ikledd en pen, sort dress.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det er faktisk min dag det er snakk om.. Ikke hans.. Jeg vil ikke at den eneste gjestene skal se og snakke om, er han. Det skal være meg. Og jeg nekter å bli ydmyket i mitt eget bryllup!!

Det er faktisk ikke DIN dag.... Det er DERES dag!

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...