Dzezzz Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 (endret) Hei! Jeg har kjøpt et cruise med Stenaline til Frederikshavn den 21april,og så venninna, som ville reise , kan ikke nå pgn av jobb. Er det noen her som har lyst til å reise? Det må være ganske snill jenta som er 24- 30 år. O ja, det er helt gratis(spa inkludert).))) JEg bare vil ikke reise alene, tror det er for kjedelig. Endret 17. april 2012 av Dzezzz 1
julegrana Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Hei! Jeg har kjøpt et cruise med Stenaline til Frederikshavn den 21april,og så venninna, som ville reise , kan ikke nå pgn av jobb. Er det noen her som har lyst til å reise? Det må være ganske snill jenta som er 24- 30 år. O ja, det er helt gratis(spa inkludert).))) JEg bare vil ikke reise alene, tror det er for kjedelig. Folk må nok være rimelig gale i hode om de blir med bare etter å ha lest et slikt innlegg. Kos deg på turen du,- du finner sikkert noen kvinner på cruiset
Dzezzz Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2012 Kanskje du har rett, men det er lov å prøve)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå