AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 I forbindelse med min jobb så var jeg på et hotell i Østfold i helgen sammen med kollegaer fra store deler av Norge. Var en gutt der som jeg syntes virket megaspennende. Vi småskravlet litt når vi var ute og røyket osv, men ikke noe mer enn det. Jeg vet hva han heter pga. kollegaen min vet så vidt hvem han er. Spm er dette : Syntes dere at jeg skal legge han til på Facebook ? Hva kan jeg vet skrive til han på chatten? Han kommer jo til å skjønne at jeg har stalket han. Jeg er 20 og han er 27 forresten. Ønsker brutalt ærlige svar. Takk :D
PelleP Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 (endret) Hva med å si jeg syntes du virket megaspennende når vi møttes. Finnes ikke en gutt/mann på kloden som ikke ville bli smigret av det. Å i disse tider så legger mange folk til på facebook over en lav sko. Endret 17. april 2012 av PelleP
Envy Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Legg han til Spør om han hadde det gøy i helgen eller noe, bare for å få i gang samtalen
Gjest Bobler Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Hva med å sende en PM først? "Hei, takk for sist! Hvordan går det med deg? Hilsen XXX"
Gjest Bandit Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Ikke bare legg til uten å sende en melding til ham først. Det blir så upersonlig. Folk legger til venner over en lav sko, som nevnt over her. Jeg godtar ikke venneforespørsler uten melding uansett hvor søt jenta på bildet virker. 1
Envy Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 (endret) Hvor gammel er du ts? I min verden, altså tidlig 20-årene, er det helt normalt å bare legge til folk. Heller kleint å skrive melding uten å være venner. Bedre å ta det på chatten Endret 18. april 2012 av Envy
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Jeg er 20, Envy. Har gjort som dere har sagt og addet han og sendt han en melding samtidig Blir spennende å se om jeg får noe svar! Tusen takk dere
Casenova Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 I forbindelse med min jobb så var jeg på et hotell i Østfold i helgen sammen med kollegaer fra store deler av Norge. Var en gutt der som jeg syntes virket megaspennende. Vi småskravlet litt når vi var ute og røyket osv, men ikke noe mer enn det. Jeg vet hva han heter pga. kollegaen min vet så vidt hvem han er. Spm er dette : Syntes dere at jeg skal legge han til på Facebook ? Hva kan jeg vet skrive til han på chatten? Han kommer jo til å skjønne at jeg har stalket han. Jeg er 20 og han er 27 forresten. Ønsker brutalt ærlige svar. Takk :D Bare legg meg til du alti søtt med forespørsler, men fra spøk til revolver. Null stress og legge ham til på facebook, han blir mest sansynelig glad for det. Alti gøy med forespørsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå