-ida- Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Jeg har tenkt å bestille friør og sminke til meg og min forlover i dag, men når? Vielsen er kl 14.00 jeg vil minst ha en halvtime til time hjemme så jeg kkan slappe av og skifte i fred før vielsen. Hvor lang tid tar det å sette opp håret?
Linsi Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Min frisør regnet nesten tre timer. Jeg har time klokka 12 og skal være i kirken klokka 15. Jeg drar rett derfra til kirken, som er 5 minutter unna.
hallingbrud Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Min frisør regnet også tre timer. Jeg skal skifte der slik at hun kan hjelpe meg etter at håret er satt opp og før sløret skal på.
-ida- Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2004 Da får jeg bestille time til litt før elleve i allefall, jeg trodde jeg skulle få så god tid jeg da!
Tari Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Da får jeg bestille time til litt før elleve i allefall, jeg trodde jeg skulle få så god tid jeg da! Fortell heller frisøren når vielsen er, og når du vil være ferdig så kan de foreslå tidspunkt selv..
Lilletrollet Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Jeg sa i fra til frisøren min når vielsen var og da satte hun opp tiden ca 3 1/2 time brukte hun. Nå skiftet jeg hos henne og fikk på meg kjolen der. For jeg hadde aldri i verden klart å få på meg den alene. Dessuten ville hun gjøre ferdig håret mitt etter at kjolen var på,sånn at jeg ikke øddela noe mens jeg tok den på. Lilletrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå