AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Barnemor har sagt at hun ønsker seg eventyrbøker i dåpsgave til gutten sin. Noen som har tips til hvilke bøker jeg kan se etter?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Vel, jeg elsket en bokserie som heter Mitt skattkammer da jeg var liten. Jeg vet dessverre ikke om de utgis fortsatt, men de er underholdende og lærerike. Jeg har selvsagt tatt vare på dem, og kommer til å gi dem til mitt barn når det blir eldre. http://no.wikipedia.org/wiki/Mitt_skattkammer
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 vis de er kristne kan jeg anbefale en bok som heter bibel historier for gutter(den er blå utenfor)
Gjest Spinell Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 En av bøkene som på folkemunne bare kalles "de store hvite". Her er noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 En av bøkene som på folkemunne bare kalles "de store hvite". Her er noen av dem. Jeg tror kanskje det blir noen av desse. Men nå har jeg ikke tid til å kjøpe på nettet, så det kan kanskje bli et problem. Noen som har sett noen av desse bøkene i en bokhandler i Bergen?
Gjest Spinell Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Jeg tror kanskje det blir noen av desse. Men nå har jeg ikke tid til å kjøpe på nettet, så det kan kanskje bli et problem. Noen som har sett noen av desse bøkene i en bokhandler i Bergen? Jeg kan nesten ikke huske å ha sett en eneste bokhandler som ikke har et utvalg av disse bøkene, så det går nok helt fint
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Jeg kan nesten ikke huske å ha sett en eneste bokhandler som ikke har et utvalg av disse bøkene, så det går nok helt fint Fantastisk Da skal jeg kjøpe i morgen. Takker alle for svar!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Jeg tror kanskje det blir noen av desse. Men nå har jeg ikke tid til å kjøpe på nettet, så det kan kanskje bli et problem. Noen som har sett noen av desse bøkene i en bokhandler i Bergen? Jeg jobber på Norli, der har vi disse bøkene:-) Mange kjøper de i dåpsgave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå