Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skostørrelse 41-42. Sliter ofte med at de fleste pene sko kun går opp til str 41, og ofte litt for smale. Jeg har "manneføtter". Brede og lange tær, og er det en ting jeg er misfornøyd med så er det akkurat det. Andre sier at de ikke legger merke til det, men når en henger seg opp i noe slikt ved seg selv så hjelper det lite. Høst og vinter går greit. Lange bukser med litt bootcut hjelper til med å skjule det, evt boots eller ankelstøvletter som er litt brede over ankelen og dermed forminsker foten litt.

Problemet er når varmen og våren kommer. Jeg vil så gjerne gå i litt kortere bukser, shorts eller skjørt uten å mistrives pga sko. Jeg er 180 på strømpelesten og har litt dårlige knær, så veldig med hæl er uaktuelt. Samme er Sandaker av noe slag. Småsko som ballerinas så sliter jeg med at tærne blir for lange så de vises og de er ofte for smale for mine breie pailabber. Så da gjenstår jo mer lukkede sko eller joggesko og det kan ofte bli for tett og varmt... Er det noen som har samme problemet og kan komme med råd? Som vet om skobutikker som selger sko tilpasset de av oss med litt større føtter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sandaler skulle det så klart stå :) er på mobilen, så får ikke redigert innlegget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...