Teriyaki Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hei. Det går snart mot sommer, og i den forbindelse blir nok voksiposen for varm. Dessuetn har den ikke åpning til selene i sporsdelen, som da blir tatt i bruk innen en måned. Har noen av dere tips om en god sommerpose, men som ikke er for dyr?
Sushi Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Trenger man egentlig noe mer enn dyne og eventuelt et pledd over? 1
Binta Ba Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Trenger man egentlig noe mer enn dyne og eventuelt et pledd over? What she said. Og alt etter som hvor du bor; Ikke noe, eller bare et helsepledd, f.eks.
Teriyaki Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 Men det kan han jo sparke av seg? Han sparker i alle fall av seg dynen i sena si.
Belima Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Ingen av mine barnebarn har hatt sommerpose fordi: De har klær på seg når de skal sitte i vogna, men bare en pysj i senga. Dessuten er du jo som regel der når barnet er i vogna og kan dytte teppet rundt. Blir det veldig kaldt så kan du jo ha på en tynn overtrekksdress og eventuelt bruke ull innerst om sommeren også.
Teriyaki Skrevet 18. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2012 Ingen av mine barnebarn har hatt sommerpose fordi: De har klær på seg når de skal sitte i vogna, men bare en pysj i senga. Dessuten er du jo som regel der når barnet er i vogna og kan dytte teppet rundt. Blir det veldig kaldt så kan du jo ha på en tynn overtrekksdress og eventuelt bruke ull innerst om sommeren også. joda kan jo bare kle på han. forøvrig så sover han ute, så da er ikke Jeg der for å pakke han inn hvis han sparker av seg.
Teriyaki Skrevet 18. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2012 Noen som har prøvd denne? http://www.going.no/art-8.asp?id=60&iPageID=3 Liker svart best, men vil tro lys er best slik at det ikke tar opp varme fra solen.
Loppe Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Jeg har en brio fleecepose til min gutt på 18 mnd. Den koster 599 på babyshop. Har hull til seler og fungerer helt fint. Eneste er at den er litt kort. Passer fint til gutten mon nå, men dama på butikken sa den var opp til tre år og det err bare tull.
Teriyaki Skrevet 18. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2012 Jeg har en fleecepose til å bruke nå på våren og tidlig gøst, men tror den blir for varm på ordentlige sommerdager. Da treger jeg noe tynt og luftig..Hmmm..Men kan jo være den er tynn nok til de kalde somerdagene, at på soldagene er det bare å ha dyne..
Loppe Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 På sommeren pleier jeg bare å bruke teppe. Tror ikke det er nødvendig med pose midt på sommeren. Ikke tror jeg det finnes oe tynnere alternativ enn de fleece poseene heller. Har sett etter tynn bomullspose, men tror ikke det finnes?
Teriyaki Skrevet 18. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2012 På sommeren pleier jeg bare å bruke teppe. Tror ikke det er nødvendig med pose midt på sommeren. Ikke tror jeg det finnes oe tynnere alternativ enn de fleece poseene heller. Har sett etter tynn bomullspose, men tror ikke det finnes? Postet denne: http://www.going.no/art-8.asp?id=60&iPageID=3 litt lenger opp. Den er i bomull. Men jeg avventer til jeg eventuelt får behov for det, jeg.
Soul Skrevet 18. april 2012 #12 Skrevet 18. april 2012 Jeg er helt enig at pose er lurt. Begge mine sparker av seg alt av tepper og dyner. Selv har jeg bare brukt en arvet bomullspose fra Brio, men har hørt at den du linker til er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå