Jens Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Hei Har noen linken til den siden??Der hvor det var bilde av hun gravide negerdama i brudekjole med hull til maven????
Lala Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Hei Har noen linken til den siden??Der hvor det var bilde av hun gravide negerdama i brudekjole med hull til maven???? Say what? Dette må jeg se!
LilleBille Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 :o :o Det var flere gode her utenom "kjolen med hull til maven"
Tari Skrevet 23. januar 2004 #6 Skrevet 23. januar 2004 Stakkars, hun med magen så jo helt forferdelig ut...hvordan får folk seg til å gå med noe sånt??
Gjest Poirot Skrevet 23. januar 2004 #8 Skrevet 23. januar 2004 Mye rart, men også en del ting jeg syntes var helt ok tatt i betraktning at man har ulik smak. Men jeg håper aldri jeg har tatt på meg noe jeg synes var fint og havner på en sånn side... Litt dåelig fjort å vise hele bilder med folks fjes synes jeg.
Tari Skrevet 23. januar 2004 #9 Skrevet 23. januar 2004 Mye rart' date=' men også en del ting jeg syntes var helt ok tatt i betraktning at man har ulik smak. Men jeg håper aldri jeg har tatt på meg noe jeg synes var fint og havner på en sånn side... Litt dåelig fjort å vise hele bilder med folks fjes synes jeg.[/quote'] Absolutt! Det er skrevet i en ganske stygg tone også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå