Gå til innhold

Hei alle dere som skal gifte dere i sommer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig sender dere ut invitasjonene? Jeg tenkte å sende ut i april..er det for sent? (gifter oss 26.6.4) Det er vel i forbindelse med skoleslutt så det kan vel hende at noen planlegger ferie da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sender ut max 2. mnd før har vi funnet ut. Alle vet jo at vi skal gifte oss og når + at jeg er redd for at folk skal glemme å si fra hvis det er for lange perioder mellom svarfrist og den dagen de får invitasjonene. Kjedelig å måtte purre på folk.

Skrevet
Vi sender ut max 2. mnd før har vi funnet ut. Alle vet jo at vi skal gifte oss og når + at jeg er redd for at folk skal glemme å si fra hvis det er for lange perioder mellom svarfrist og den dagen de får invitasjonene. Kjedelig å måtte purre på folk.

Sant det..3 måneder blir kanskje litt lenge før....

Skrevet

men.. nå gifter vi oss helt utenom ferier, så det trenger ikke legges inn i ferieplanlegging, vi har heller ingen som reiser veldig langt for å komme. Det er jo greit å tenke på også. Jeg synes uansett at to mnd er helt passe.

Skrevet

Om folk vet når bryllupet er, så bør det holde med invitasjoner to måneder før bryllupet. Men det viktige er at datoen er spredt på forhånd.

Skrevet
men.. nå gifter vi oss helt utenom ferier, så det trenger ikke legges inn i ferieplanlegging, vi har heller ingen som reiser veldig langt for å komme. Det er jo greit å tenke på også. Jeg synes uansett at to mnd er helt passe.

Vi har 4 mennesker som kommer fra Trøndelag, men de vet jo datoen allerede..Kanskje jeg inngår et kompromiss med meg selv og sender 2 og en halv måned før he he :lol:

Skrevet

Vi gifter oss 19. juni og sender de ut 4 mnd. før.

Vi har mange gjester som må reise langt og ønsker å gi de muligheten til å bestille flybilletter tidlig (selv om de fleste vet vi skal gifte oss er det nok ingen bortsett fra familie som vet de blir invitert og derved bestiller flybilletter før invitasjonen har kommet), særlig siden vi gifter oss når ferien starter og flyene fort fylles opp. I tillegg kan det jo hende at noen skal ha ferie i juni og da synes de sikkert det er kjekt å få beskjed i god tid.

Skrevet

Vi gifter oss 12. juni og jeg regner med innbydelsene blir sendt i månedskifte mars/april, men alle gjestene har fått forhåndsvarsel, så de vet når det skal være!

Skrevet

Sender de ut rett etter påske, men gjør det så tidlig fordi vi gifter oss siste uken i fellesferien og da er det greit for fol å vite. Så midten av april går våre avgårde, eter planen i allefall.

Skrevet

Vi gifter oss 31.juli, og sender ut invitasjonene i slutten av april. Fordi det er midt i ferien, vet de fleste som blir invitert om det på forhånd.

Skrevet

Tenkte å sende ut invitasjonane i mai, gifter oss 14.august. mange kjem langvegs frå, men alle har jo fått munnleg melding om at der kjem invitiasjon. Men folk gløymer vel gjerne datoen?

Skrevet

Vi kommer til å sende ut invitasjonene i midten av mars/slutten av mars (har ingen dato klar) Omtrent alle gjestene våre kommer langveis fra (bare ca. 15 av 105 inviterte bor på stedet vi skal gifte oss) og det er begrenset med overnattingssteder der slik at det er smart å bestille i god tid.... Dette skriver vi også i invitasjonene slik at de vet at vi fortetrekker snarlig tilbakemelding og at det er lurt for dem også om de skal ha sjanse til å få et rom på hotellet for eksempel... :)

Skrevet

Jeg skal sende ut innen begynnelsen av januar, fordi halvparten av gjestene kommer fra utlandet. Da er det greit at de får vår invitasjon tidlig slik at de kan få tak i billige flybilletter, samt at de ikke bestiller ferie et annet sted akkurat da.

Skrevet

Vi sendte ut forhåndsvarsler i september.

Vi gifter oss 29. mai og sender ut invitasjoner 14. februar.

Jeg liker tanken på alt som er gjort, og ser ungen grunn til å sende dem ut senere. Vi har svarfrist 21. april. Men alle våre datoer er valgt utfra spesielle hensyn.

Men, tre og en halv måned før sender altså vi ut invitter, selvom vi har sendt forhåndsvarsler.

Skrevet

Orker ikke tanken på to utsendelser, så vi gjør det heller litt enklere. Må ha to versjoner av invitasjonen også, en på engelsk og en på norsk, så det er nok jobb synes jeg...

Skrevet

Vi sender ut innbydelser i februar...Gifter oss 29mai..

Skrevet

Vi sender de ut i begynnelsen av mars. Vi gifter oss midt i fellesferien, og ryktene har sikkert gått, men vet ikke om alle sammen vet riktig dato, så jeg føler det bedre at de kommer ut i god tid i forhold til ferier og slikt! :)

Skrevet

Vi sender nok invitasjonene omtrent 3 måneder før, altså i slutten av mars.

Skrevet

Vi skal gifte oss i september og tenkte at vi skulle sende ut invitasjonene i midten av juni.

Skrevet
Vi sender nok invitasjonene omtrent 3 måneder før' date=' altså i slutten av mars.[/quote']

Siden vi skal gifte oss samme dato så kan jeg gjøre det også... :D oj, da må jeg forte meg å begynne på de snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...