LeaMichele Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 noen som vet hvor man kan gravere ting på urne ? eller om andre tips for å få skrevet på urna, altså må ikke brennes inn, men skriften må sitte godt.
Marimma Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Det jeg gjorde var å lime på navneskiltet på halsbåndet til katten vår, som var et lite hundebein hvor navnet hans var inngravert. Det ble veldig personlig og fint Så vidt jeg husker fikk vi tilbud om å gravere inn due/blomst osv, så det er jo mulig. Jeg tror nok du kan ta kontakt med et begravelsesbyrå for mennesker og høre hvor de graverer inn på urner.
LeaMichele Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2012 takk for svar jeg håpa det kanskje var no annet plass å gravere inn, tenkte kanskje det er dyrere å bruke plasser som krematoriene bruker. lov å spørre ihvertfall saken er at vi har allerede urna med fødselsdatoen på, men i sorgen når vi avlivet hunden glemte vi at vi også ville ha dødsdato.
Gjest chiki Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Mamma tok med urnen til hunden vår ned på husfliden, hvor ei hun kjenner jobber. Det var en jakthund vi hadde, så hun malte ett nydelig skogmaleri på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå