Lotta1 Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Jeg har både glo minerals og LA minerals mineralpudder. Både løst og kompakt. Men jeg får det rett og slett ikke til å dekke røde flekker. Har god fuktighetskrem og bra børste så har konkludert med at jeg gjør noe feil. Er det noen sminkeeksperter som kan gi noen gode tips!?
Gjest BabyBlue Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg bruker mineral hygienics av og på (som skal ha lik dekkevne som LA sin mest dekkende variant) ved siden av en creme, og jeg tror rett og slett ikke det finnes en mineralfoundation som dekker røde flekker 100%. Kjøp deg heller en god concealer?
Lotta1 Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2012 Ja, jeg må nok det! Har du tips om ei god ei?
*Verdande* Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 (endret) . Endret 19. april 2012 av *Verdande*
chi Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Bruker dere en concealer-kost på de røde flekkene? Jeg opplever at røde partier i huden blir mer kamuflert hvis jeg bruker det + foundation først, og deretter børster over foundation over hele ansiktet med en vanlig kost
Lotta1 Skrevet 19. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2012 Bruker dere en concealer-kost på de røde flekkene? Jeg opplever at røde partier i huden blir mer kamuflert hvis jeg bruker det + foundation først, og deretter børster over foundation over hele ansiktet med en vanlig kost Nei, jeg bruker ikke concealer.. Burde sikkert men har så dårlig erfaring med de. Syns de tepper til porene og jeger urenheter. Har derfor ikke concealerkost heller.. Har du noe å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Nei, jeg bruker ikke concealer.. Burde sikkert men har så dårlig erfaring med de. Syns de tepper til porene og jeger urenheter. Har derfor ikke concealerkost heller.. Har du noe å anbefale? Du trenger jo ikke en concealer for å få utbytte av en concealerkost Jeg synes faktisk mineralfoundation lagt med concealerkost dekker bedre enn hvilken som helst concealer. De fleste gode børstemerker har concealerkoster, og det er sjeldent veldig store forskjeller på dem. Sigma og Japonesque sine f.eks. liker jeg veldig godt. Make up store sin og den fra Kicks sitt eget merke er også gode, hvis du heller vil ha noe du kan kjøpe i butikk.
Lotta1 Skrevet 19. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2012 Du trenger jo ikke en concealer for å få utbytte av en concealerkost Jeg synes faktisk mineralfoundation lagt med concealerkost dekker bedre enn hvilken som helst concealer. De fleste gode børstemerker har concealerkoster, og det er sjeldent veldig store forskjeller på dem. Sigma og Japonesque sine f.eks. liker jeg veldig godt. Make up store sin og den fra Kicks sitt eget merke er også gode, hvis du heller vil ha noe du kan kjøpe i butikk. Takk:) Da skal jeg kjøpe meg en slik en
Mango Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Kjøp en grønn consealer event. Redness relief. Den siste er i pudderform. (Og mineralsminke om jeg ikke tar feil). Grønt er det absolutt beste for å dekke røde partier. Bruk dette før foundation, selfølgelig 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 Jeg bruker bare å påføre mineralfoundationen med concealerkost, buffe på laget med foundation, litt mer med concealerkosten og buffer veldig lett over for å blende.
Lotta1 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2012 Det tipset å bruke concealerkost var kjempebra! Hadde aldri kommet på det selv Tusen takk
finkel Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg pleier, som du har fått tips om, innimellom å bruke concealerkost med min vanlige foundation. (Jeg bruker Lumiere Cosmetics sin face base i typen Flawless Face, den er fantastisk til tørr hud. Vet du går på iso . Koster 70 kr for medium krukke, 100 kr for stor, er drøy og dekker godt! ) Men, som oftest så bruker jeg concealer"hjulet" fra Make up store, og påfører den over foundation med såvidt fuktet svamp, da jeg har mange røde merker tett inntil hverandre. Da dekker jeg flere i slengen. Begge deler fungerer altså supert, men i det daglige er det Make up store som brukes oftest, det går raskere synes jeg. Den tetter ikke mine porer, og dekker veldig godt! Endret 28. april 2012 av finkel
Callisto83 Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Jeg synes helt ærlig ikke mineralfoundation dekker så veldig godt røde områder, men en kan dempe de litt Det viktigste etter at man har påført foundationfargen er at man ikke bruker kost og 'børster' på finishing pudderet - da fjerner man egentlig bare den dekkende basen og flekkene kommer tilbake.
finkel Skrevet 30. april 2012 #15 Skrevet 30. april 2012 Jeg synes helt ærlig ikke mineralfoundation dekker så veldig godt røde områder, men en kan dempe de litt Det viktigste etter at man har påført foundationfargen er at man ikke bruker kost og 'børster' på finishing pudderet - da fjerner man egentlig bare den dekkende basen og flekkene kommer tilbake. Det spørs vel på foundationen det Ellers er jeg enig i at man ikke bør børste for ivrig over etterpå - man må gjerne la det "sette" seg litt først.
Gjest Errata Skrevet 15. mars 2013 #16 Skrevet 15. mars 2013 Tikei har en mint concealer som jeg syns dekker over rødhet ganske godt, og du får bestilt prøver til 10 kr så du slipper å kaste bort mye penger om den ikke funker for deg. Har bare hatt prøven selv til nå, men skal definitivt bestille en stor, for jeg har brukt den opp i rekordfart på forkjølelsesrøde nesevinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå