Gå til innhold

PLANLEGGING

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ser det er mange som har kommet lenger enn meg i planleggingen... Vi skal gifte oss høsten 2005, så jeg har god tid.. Hvor lenge før bør jeg begynne å planlegge??

Ser jo selvfølgelig på brudekjoler på nette, og vet hvor vi vil ha festen, skal lage invitasjoner og bordkort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Ser det er mange som har kommet lenger enn meg i planleggingen... Vi skal gifte oss høsten 2005, så jeg har god tid.. Hvor lenge før bør jeg begynne å planlegge??  

Ser jo selvfølgelig på brudekjoler på nette, og vet hvor vi vil ha festen, skal lage invitasjoner og bordkort....

Begynne med å bestille kirke og lokalet hvor festen skal være, ellers kan det ta tid om du feks. skal undersøke hvem som leverer best mat billigst osv..Men, er det ikke vanlig med 1 år i forveien da?

Skrevet

Vi skal gifte oss 19. juni i år og har til nå bare bestilt kirke og lokale, bestemt oss for toastmaster, forlovere og gjort ferdig gjestelisten og så er brudekjolen min i ferd med å sys. Har så smått begynt å lage invitasjoner (les: har laget 4 av 60...) også. Men vi har jo tenkt mye, da.

Føler egentlig fortsatt at jeg har goood tid.

Skrevet

Vi begynte å planlegge seriøst 1 år i forveien og føler at vi har ting underkkontroll ennå. Men om du skal ha en spesiell kirke som er veldig populær ville jeg har undersøkt nå.

Skrevet

Vi skal gifte oss 22. mai og begynte planleggingen for to uker siden. Tror det skal gå helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...