Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flere her som opplever vanskeligheter med å se ting på Nrk nett tv? Jeg blir snart gal! Omtrent samtlige av programmene jeg prøver å se henger, stanser, bufrer, lyden går men ikke bildet osv osv. Først trodde jeg det var pga det trådløse nettet her, men uansett hvor jeg befinner meg... om det så er rett ved trådløsboksen er det samme plunderet. Har heller ikke slike problemer når jeg bruker tv3play eller viaplay, uansett hvor jeg sitter. Noen som opplever det samme eller evt. har noen smarte tips?

Endret av Bonito
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ser på NRKnett-tv så kan programmet plutselig begynne å bufre for så å begynne på nytt igjen. Veldig irriterende!

Skrevet

Samme skjer her innimellom. Tror ikke det er mer enn 4 - 5 programmer jeg har sett som det ikke har vært tull med. Enkelte har jeg bare gitt opp pga at det bare "bufrer". Jeg skriver i "" fordi det jo ikke skjer noe når det liksom jobber. Isteden stopper det bare eller fortsetter med lyd med fryst bilde. Arg!

Skrevet

Ja det er samme hos meg. Jeg aner ikke hva det er så jeg har egentlig gitt opp å bruke nrk sin nett-tv. Synd, for det ligger så mye bra der. Du kan jo sende dem en mail?

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg går det stort sett greit, men en gang i blant klikker hele greiaog jeg får ikke sett noe..

AnonymBruker
Skrevet

sjekk innstillingene. kan hende dere bruker for høy kvalitet.

Skrevet

Har dere prøvd å endre kvaliteten til middels eller lav? :) Det var helt forferdelig å se på NRK nett-tv for meg før og, kjempeirriterende! Men når jeg endret dette (under innstillinger) er det null problem ; ) Og man ser ikke sååå stor forskjell på kvaliteten, ikke med mindre dette er noe du er ekstremt opptatt av. Med høy kvalitet kunne jeg ikke se programmene i fullskjerm heller forresten, men det kan jeg nå.

Skrevet

Tusen takk for tips! :) Nå har jeg endret fra høyeste kvalitet til hakket under. Har hakket noen ganger etter det også, men det er vesentlig bedre. Nå er det faktisk sebart!

Skrevet

Omtrent nitti prosent av videoene på NRK nett-tv, kommer bare opp med "Venter på video" hos meg. Spiller ingen rolle hva jeg gjør eller hvor jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...