Gjest BabyBlue Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Dere som har dette solpudderet: hva slags børste bruker dere til den? Som dere vet er det veldig pigmentert, og feil børste kan fort gi et ujevnt resultat. Så... tips? Noe fra mac, kanskje?
Gjest Vampen Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg bruker en fan brush fra Shu Uemura, og er veldig fornøyd med det.
Gjest BabyBlue Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg bruker en fan brush fra Shu Uemura, og er veldig fornøyd med det. Takk for svar! Men den så ganske tynn ut...? Selger de det merket i Norge? =)
Gjest Vampen Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 De fleste fan brushene er vel ganske tynne ja. Det er noe av grunnen til at jeg liker den. Det er begrenset hvor mye produkt den plukker opp, noe som er en fordel når det er snakk om produkter som er godt pigmenterte. Den gir en presis påføring, hvor man slipper å være redd for at det skal bli for mye. Jeg jugde forresten litt ser jeg.. Den fra SU er den gamle jeg hadde, den jeg bruker nå er fra Japonesque. Ikke lett å holde styr på alt. Men det er egentlig hipp som happ med merke.
Gjest BabyBlue Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 De fleste fan brushene er vel ganske tynne ja. Det er noe av grunnen til at jeg liker den. Det er begrenset hvor mye produkt den plukker opp, noe som er en fordel når det er snakk om produkter som er godt pigmenterte. Den gir en presis påføring, hvor man slipper å være redd for at det skal bli for mye. Jeg jugde forresten litt ser jeg.. Den fra SU er den gamle jeg hadde, den jeg bruker nå er fra Japonesque. Ikke lett å holde styr på alt. Men det er egentlig hipp som happ med merke. Ah, kanskje jeg tar en titt på "fan" børster da Det er jo også et multiuse produkt da, siden det også kan brukes til å børste vekk overflødig pudder osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå