AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hei Det hadde vært kjempe flott om dere ville dele ulike erfaringer med hvordan dere synes det er å leve med lavt stoffskifte. Fortell din historie, om du ble bedre/eller er fortsatt syk.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg har lavt stoffskifte. Jeg har den varianten der selve kjertelen som skal produsere thyroxin er fysisk skadet. Vet det finnes dietter og sånt som sies å skal hjelpe på produksjonen naturlig men har ikke prøvd dette selv. Så jeg tar nok bare pillene mine:\ Husker før jeg fikk dem måtte jeg holde meg til 1000 kalorier dagen + 4 timer med hard fysisk aktivitet bare for å HOLDE vekta-_- Så straks jeg kom på pillen rant kiloene av meg:P
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Oi, det høres ekstremt ut. Om det funker for deg, så thumbs up
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Denne tråden hører vel under kropp og helse? Der finnes det allerede en tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=630283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå