Jens Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Lurer litt på hvor lang tid dere har brukt på å finne kjole.Prøvde dere mange kjoler før dere fant kjolen?Ser bare av siste innlegg jeg leste att en brud hadde prøvd 20 kjoler på ett visitt i brudesalongen!Da jeg kom til Kristins prøvde jeg EN kjole, og den var perfekt, så den kjøpte jeg !Akkuratt alt jeg hadde drømt om og litt mer.........
Tusenogtredve Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Jeg rakk ikke å starte prøvinga før mamma tilbød seg å sy for meg. Men jeg prøvde mamma sin før hun begynte å sy. Så min kjole blir den andre jeg prøver. - Hvis jeg ikke skal ta meg en prøverunde for moro skyld, da...
9na Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Det første stedet jeg var og prøvde kjoler var på Kristins Brudesalong. Der så jeg kjolen min med en gang (hadde sett den på et bilde først og syntes at den var fin) og prøvde den og elsket den. Jeg prøvde et par andre også, men det var den første som var finest. Jeg tok likevel en runde til flere andre brudesalonger og tittet for å være sikker på at jeg ikke gikk glipp av en fantatstisk kjole, men jeg fant ingen jeg likte like godt og prøvde defor ingen. Så dro jeg tilbake til Kristins og prøvde kjolen min igjen og bestilte den! Og nå har den endelig kommet og i dag skal jeg dra og få den tilpasset!
-ida- Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 kanskje ti stykker tilsammen. Men jeg ventet på min kjole lenge før jeg fikk prøve den.
Tari Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Jeg prøvde 2...Hadde egentlig bestemt meg for en Ben Roberts kjole, men så fant jeg en annen likevel som passet perfekt.
Arwen Skrevet 22. januar 2004 #7 Skrevet 22. januar 2004 Jeg prøvde to stykker, min først og en annen etterpå. Var ikke i tvil ett sekund jeg.
Alida Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 Jeg har prøvd en og det er den jeg skal ha ! Skal tilbake og prøve kjolen på nytt om en måned eller to, og da kommer jeg sikkert til å prøve noen andre også, bare for å ha gjort det... Men er 100 % sikker på at jeg fant riktig kjole på første forsøk
Pusekatt Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Ingen 8) Jeg kjøpte kjolen uprøvd via nett (www.bryllupsweb.no) Den satt heldigvis som et skudd!
Tari Skrevet 22. januar 2004 #10 Skrevet 22. januar 2004 Ingen 8) Jeg kjøpte kjolen uprøvd via nett (www.bryllupsweb.no) Den satt heldigvis som et skudd! Flaks du da..bilde takk
la sposa Skrevet 22. januar 2004 #11 Skrevet 22. januar 2004 jeg prøvde vel fem-seks kjoler men endte opp med å kjøpe den aller første kjolen. Den er akkurat slik som jeg hadde tenkt meg så de andre kjolene prøvde jeg mest for gøy. Men jeg bør vel ta med at jeg hadde sett på hundrevis av kjoler på nettet før jeg dro til kjolesalongen....
LilleMy Skrevet 22. januar 2004 #12 Skrevet 22. januar 2004 Jeg fant min tilfeldig blant alle de andre i en brudesalong, og endte opp med å kjøpe den uten det minste tvil. Prøvde to-tre i tillegg fordi jeg syntes jeg måtte! Nå har det imidlertid gått halvannet år siden jeg giftet meg, og jeg er usikker på om jeg ville valgt den samme kjolen idag......
Linsi Skrevet 22. januar 2004 #13 Skrevet 22. januar 2004 Jeg prøvde først tre i en brudesalong i Drammen. Ingen av de falt 100 % i smak, selv om mamma forelsket seg i den ene. Vi tok turen til Kristins. Der prøvde jeg først 4 kjoler som jeg hadde plukket ut selv og ville prøve, men ingen av de passet noe særlig. Da kom hun med et forslag om to kjoler. Jeg prøvde de og forelsket meg i den ene. Jeg tok den av og tok den på igjen, og kjøpte den.
Green Skrevet 22. januar 2004 #14 Skrevet 22. januar 2004 Oj, eg har prøvd ganske mange! Både i Kristiansand, Stavanger og Molde... Betalte depositum for ein kjole som eg likte veldig godt allereie ett år før bryllaupet. Men eg ville sjå og prøve 2004-kolleksjonen for å sjekke at ingen kjoler var finare enn den eg hadde vald. Også må eg jo nytte høve til å prøve brurekjoler no som eg kan! Har tenkt å slutte med den slags etter eg er gift Inntil igår var det ingen som kunne måle seg, men no har eg kanskje funne ein eg likar betre! Synast nok det er lurt å prøve mange kjoler, og kanskje også kjoler som du i utgangspunktet trur du ikkje vil falle for. Ingen av dei 2 favorittkjolene mine har eg trudd var heilt meg når eg såg dei på bilete. Men så var dei liksom mykje finare når eg prøvde dei på.
Pusekatt Skrevet 22. januar 2004 #15 Skrevet 22. januar 2004 Flaks du da..bilde takk Finnes i signaturen min Jeg hadde en god dialog med en dame som jobbet for bryllupsweb.no, og oppga mål og slikt. Det var uansett kjempemoro å endelig få prøve kjolen da den kom i posten!
Tari Skrevet 22. januar 2004 #16 Skrevet 22. januar 2004 Finnes i signaturen min Jeg hadde en god dialog med en dame som jobbet for bryllupsweb.no, og oppga mål og slikt. Det var uansett kjempemoro å endelig få prøve kjolen da den kom i posten! Stemmer der, er jeg som er litt fjern - har allerede sett den. Fin var du!
Lullu Skrevet 22. januar 2004 #17 Skrevet 22. januar 2004 Fant den ved første forsøk! Damen som hjalp meg var veldig dyktig (Solgunns i Lillestrøm), og "målte" meg opp og ned før hun fant kjolen som passet meg perfekt. Sa ingenting selv om hva jeg ønsket. Kjolen hun fant frem var absolutt ikke en slik jeg hadde tenkt meg, men det hjalp jo lite når den var perfekt på Torde ikke å bestemme meg der og da, så tok en tur på Kristins i Lillestrøm (ikke fornøyd med hjelpen der, men det er jo kanskje fordi det var en lørdag og STAPPA FULLT!). Tankene gikk bare tilbake til den aller første. Så nå tør jeg ikke prøve mere.... Har bestemt meg.
¤Tiili¤ Skrevet 22. januar 2004 #18 Skrevet 22. januar 2004 Prøvde to først, så kom brudedama med en kjole som jeg absolutt ikke hadde tenkt på og se etter. Jeg hadde ikke fått den over skuldrene en gang før jeg kjente at: jepp, dette er kjolen med stoor K!
verene Skrevet 22. januar 2004 #19 Skrevet 22. januar 2004 Jeg prøvde to stykker' date=' min først og en annen etterpå. Var ikke i tvil ett sekund jeg.[/quote'] Samme her. :D
Holly Hobbie Skrevet 22. januar 2004 #20 Skrevet 22. januar 2004 Har prøvd fem-seks - først en som jeg bestilte på www.snart-gift.no (bestilte en ballkjole også), men jeg syntes ikke den var helt "meg", så jeg sendte den tilbake (beholdt ballkjolen - var kjempefornøyd og den passet perfekt!). De andre prøvde jeg på brudesalong i Edinburgh - falt for en av dem, men den kostet 13.000 så det var uaktuelt. Kunne fått den for 10.000 hvis jeg kjøpt eksemplaret de hadde i butikken, men det var fortsatt for dyrt for meg. Så tilbød mammas gode venninne å sy en kjole - gratis! - til meg, så da slo jeg til! Har vært og prøvd to ganger, men har ikke sett den ferdig ennå. Det gleder jeg meg enormt til! Den blir stroppeløs, a-skåret, i ekte silkebrokade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå