Gå til innhold

Å feire eller ikke å feire bursdag

Anbefalte innlegg

Gjest Bursdagsbarn
Skrevet

Jeg fyller år på Lørdag og lnsker egentlig ikke å feire fordi jeg ikke føler det er noe å feire. Det siste året har jeg ikke utrettet noenting, bare jobbet. Familien min maser og forventet friring, men jeg vil helst bare glemme hele dagen.

Men så er jeg lutt redd for om jeg sitter hjemme alene på Lørdag så blir jeg lei meg. Uff, det høres ut som om jeg er ti år når jeg faktisk fyller 26.

Hva pleier dere å gjøre? Må man egentlug feire?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bursdagsbarn
Skrevet

Beklager skrivefeil! Skriver på mobil så det er litt vanskelig...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble akkurat 24, men har ingen planer om å feire det. Er ikke opptatt av min egen bursdag, og da blir det bare bortkastet!

Skrevet

Kjenner meg igjen!

Jeg fylte 25 nå på lørdagen som var, og sa til alle at jeg kom ikke til å stelle i stand noe fest av noe slag, selv om det er et lite "jubileum".

Jeg bakte noen muffins og sa at de som ville komme skulle få komme, og i stedet for å gi meg gaver, kunne de ta med kake eller noe godt å spise, siden jeg ikke orket å styre noe med baking og slikt selv siden jeg er ganske sliten om dagene (har kommet inn i høygravid-status).

Endte opp med at familien min kom og hadde med seg vafler, is og kake, pluss at vi hadde muffinsene jeg hadde laget selv, så det var mer enn nok til alle. :)

Skrevet

Må ikke feire, men jeg vet jo selv at jeg ønsker å gjøre stas på venner og familie som har bursdag.

Jeg liker å komme med presang og kanskje ta med en kake. Prate litt, drikke te og vise bursdagsbarnet at jeg bryr meg.

Hva med å bare invitere på boller og te? Helt uformelt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...