Dakota Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Kan noen tipse meg om en bra spray til å friske opp huden med? Skal ut å fly langt, og en sånn spray høres lurt ut. Er det så bra som det høres ut? Hvilken liker du best?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Istedenfor spray kan du heller bruke wipes som frisker opp huden
Vulpes Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Mange bruker Mac sin Fix+ og synes den er god. Har den selv. Har ikke brukt den så mye, men virker som at den gir litt fuktighet og at den dermed kan være fin til lange flyreiser. Istedenfor spray kan du heller bruke wipes som frisker opp huden Finnes det wipes som gir huden fuktighet?
Gjest BabyBlue Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 (endret) Urban decay night fix? Edit: Så at den var mer for å fikse sminke, men ser at body shop har en med vitamin C som er ment for å freshe opp huden. Vet ikke om den funker, men du kan alltids teste den en gang du har tid =) Endret 17. april 2012 av BabyBlue
chi Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Dermalogica har fuktspray som du får kjøpt i reisestørrelse, til 135,- Den kan fylles på når den er tom. Lange flyturer tar faktisk litt på huden. Husk noe for tørre lepper også!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Finnes det wipes som gir huden fuktighet? Jeg har brukt sånne vanlige som fjerner sminke. Jeg synes at huden blir friskere og at jeg føler meg renere/ mer våken etter en lang flytur (jeg bruker ikke verken pudder eller foundation da, så jeg har pleid å bruke wipes funker for meg.
Emas Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Vichy har ein veldig god spray, på 50 ml, så den er liten og nett å ha i veska!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå