Gå til innhold

Kjæreste har bursdag, forslag til overraskelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har bursdag neste uke og jeg har lyst til å finne på noe!

Har allerede kjøpt gave, så den er i boks. Men tenkte at jeg kunne overraske han med noe gøy/hyggelig.

Han er åpen for det meste.

Jeg tenker hvertfall å lage en god middag, kanskje en kake? Andre tips! Gjerne noe som han kan huske lengelenge!!:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Middag med dessert eller en kake. Og kanskje en film?

Også regner jeg med at de fleste gutter hadde blitt glad for litt sex utenom det vanlige.. At du kjøper sexy undertøy eller noe annet du vet han liker :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp to doruller. Pakk inn i gavepapir. Nyt hans overraskede ansikt når han pakker de opp.

Så gir du han den ekte fødselsdagspresangen. ;)

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av selve gaven på dagen, men bruker å somle meg til å kjøpe gave etterpå.

Bare fordi jeg vil det selv.

Noe av det jeg har funnet på, er å rockekonsert, be mannen lukke igjen øynene og ikke vite hva som skal skje nå....

Eller så har jeg brukt å invitere med på noe helt konversielt for menn, gjerne miljøer som ikke er ettertraktet av den gjengse nordmannen...

Eller, hvis mannen er veldig kreativ, kan jeg finne på å kjøpe en ny foiler eller nye gitarstrenger.

Eller noe som er ...litt for privat, dessuten er det jeg som har det som gaveønske, helt øverst på ønskelista.

Jeg ble fornærmet og flau når en av mine første faste kjærester ga meg et smykke. Fordi:

Jeg burde få valgt smykket selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...