AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Dere menn, er det sosialt akseptert å si at man har lyst på en mann? Som i at dama synes han er kjekk og hyggelig? Jeg har en bekjent som jeg omgås veldig lite, vi er i litt forskjellige vennekretser, men jeg er type betatt av han, og lurer veldig på hvordan i h*lvete jeg skal gjøre slik at han får vite det! Er venn med han på FB, sånn forresten. Han er singel, hvis noen skulle lure på det også. 1
Nessy Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Start å prate med han på facebook og om dere klaffer greit be ham ut på kaffe? 1
Nessy Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Alt og ingenting Hvordan/hvorfor skal du ha kjæreste om du ikke kan snakke med ham? Men jeg skjønner og kjenner igjen spørsmålet om hva en skal snakke om selv. Ta gjerne opp noe han har skrevet om på facebook, en plass du ser han har vært eller noe slikt, så får du håpe praten får god flyt etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Selvfølgeliger det akseptert. trodde du at du som kvinne bare skulle sitte pent ¨holde kjeft? Det som dog er bak mål her er ¨la seg bli betatt av noen man nesten aldri har snakket med, vet noe om og kun liker av utseende. Syns du bør finne noe mer med han før du går fram.
PelleP Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Kan vel snakke med han om hva som helst vel? Se hva han er interessert i på facebook, så tar du det der fra. Hei, ser du liker polske snøscootere, hvordan har det seg? her er det bare deg selv som setter begrensinger på hvordan du kommer i kontakt med han. Så får du heller se om det er noe mer etter det Lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Jeg tenkte mest at jeg ikke kjenner han annet enn litt perifert, derfor litt vanskelig å vite om interesser etc. Jeg er liksom opplært til at menn skal ta første steg, men da får jeg prøve meg da. Stemmer at jeg liker han av utseende, men vi kommer jo fra en liten plass, så jeg "kjenner" han jo på en måte også, og liker han veldig godt i væremåte også. Jeg får jo ikke sjans til å finne ut om jeg er forelska om jeg ikke går lenger Takker for tips. Ts
Gjest .-L-. Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Kan godt si at du synes han er kjekk, men du må passe på at du ikke blir for needy og tar for mye kontakt med han Etter du har gitt ballen i hans hender er det på en måte opp til han om han kaster den tilbake.
Lizbeth Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Om du ikke er av typen til å "buse ut med" at du syns han ser bra ut, kan du jo like profilbildet hans? Noe som fungerer dersom du ikke vil ha den typiske: Hei. Hei. Hva gjør du? Ingenting, du da? Samtalen, kan du jo skrive "Åh, var den filmen bra?" når han skriver at han har sett en film på kino. Du skjønner poenget, på den måten virker du jo utadvent, du viser at du følger med OG dere har noe å snakke om Om samtalen flyter fint, kan du jo spørre om å finne på noe? Mitt tips er alltid å ikke ende opp med et "Facebook-forhold", på den måten blir det så kleint å skulle møtes i virkeligheten, dersom man bare er godt kjent over nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå