AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hei! Er det noen her som vet om det koster penger å få nytt Telenor-simkort av type microSIM, hos Elkjøp, Telekiosken eller Telehuset? Vet at det er gratis å bestille, men skulle helst hatt det i dag. Men ikke nødvendig dersom det koster mye
Gjest scorpius Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg betalte 50 kr. for mitt. Hvis du MÅ ha det, så er jo ikke det så mye penger.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg betalte 50 kr. for mitt. Hvis du MÅ ha det, så er jo ikke det så mye penger. Hvilken butikk(kjede) var det da? 50 kr høres jo veldig akseptabelt ut, mens hvis det koster 200 (som jeg har sett nevnt andre steder) klarer jeg meg fint uten frem til jeg får simkort bestilt på nett. Jeg MÅ ikke ha det, for jeg har en fungerende mobil fra før og fikk ny i dag. Hadde bare vært gøy å kunne bruke den på ordentlig så raskt som mulig Har vanlig sim i den gamle jeg har, mens nå trenger jeg microsim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå