Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #1 Skrevet 22. januar 2004 Heisann! Har nettopp komt sammen med en utrolig hærlig mann! Har "kjent" ham 1/2 år. Dvs gått på samme dansekurs, + møtt ham på fester avogtil. Men har aldri snakket noe særlig med ham. Siden rett etter nyttår har vi begynt å treffe hverandre oftere, og rota første gangen sammen lørdag for snart 2 uker siden. Siden den dagen har vi hvert sammen med hverandre HVER dag! Har også overnattet hos ham 3 ganger...... Det er HAN som hele tiden vil se meg.... som ringer med en gang han er hjemme fra jobb, som vil jeg skal sove der mm. Jeg syns det er KJEMPESMIGRENDE, og trives godt med å være med ham. MEN: Er LIVREDD for at han skal bli lei av meg siden vi er så mye sammen......... at han skal syns jeg er kjedelig...... og at han snart finner ut at jeg ikke er så spennende å være med..... Er det vanlig å være så mye sammen etter så kort tid? Har liksom blitt veldig seriøst VELDIG fort...... Vi er 28 og 31 år.... Jenta27
Polly Ester Skrevet 22. januar 2004 #2 Skrevet 22. januar 2004 Jeg kan ikke vite om dette er riktig for dere, men jeg er samober i dag med en mann jeg møtte en dag i februar i fjor, og etter det var vi sammen hver eneste dag... Vi begynte å skrive med hverandre via internett den ene dagen, og etter det har vi hatt kontakt hver eneste dag. Fra vi møttes den dagen og til nå har det ikke gått en dag uten kontakt. Han har jobbet litt utenfor byen innimellom, men vi ringes. Han var ihvertfall seriøs, men jeg forstår tankene dine, jeg har hatt dem selv. Var slik med en mann tidligere også - men det rant ut i sanden, det ble sannsynligvis for seriøst for fort for denne mannen. Lykke til videre :D
~sikka~ Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Jeg og gubben var sammen de 3 første månedene uten opphold.... vi var til sammen fra hverandre 5 timer!!! Og vi har vært gift i 1,5 år nå. :D Jeg blir vaffal aldri lei av en jeg virkelig liker godt.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 Så kjekt å høre!!! Ser ut til at livet ordner seg for meg likevel nå tilslutt etter flere måneder med turbulens som jeg har skrevet om tidligere....... Denne mannen tror jeg er VIRKELIG seriøs! Det er jo HAN som hele tiden vil være med meg...... Skal på hyttetu nå i helgen sammen med han og noen venner av ham (bare par alt sammen). Han betaler turen...... I går kjøpte han mobiltelefon til meg, fordi den gamle min var ødelagt, og han var lei av ikke å få tak i meg når han ville! Vi er veldig like som personer tror jeg. Har mange felles interesser, og trives med å være med hverandre. Begge er enige om at det føles riktig, selv om det har gått VELDIG fort! Han er alt hva jeg har drømt om i en man! Er bare så UTROLIG redd for å involvere meg...... er så mye å tape.......... jeg vet jeg har liten tro på meg selv..... liten tro på at noen kan ELSKE meg....... og jeg vet at MANGE menn faller for meg i starten fordi jeg er pen og sikkert virker spennende......... for så å miste interessen igjen......... Er så redd dette skal skje nå! Men det er kanskje en STOR fordel at vi har "kjent" hverandre litt, at han har visst hvem jeg er og motsatt. Jeg vet at han er en UTROLIG skikkelig mann! Jenta27
Gjest Hilde K S Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Om dere har lyst til å være mye sammen er det vel greit? Trodde det var vanlig å være litt klistret til hverandre i startfasen jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Er vel kanskje det, men jeg har nettopp hatt endel negativ erfaringer med menn...... jeg stoler liksom ikke på at jeg er god nok, spennende nok mm..... tror de bare liker meg fordi jeg er pen....... og etter en stund er de lei av meg....... For å si det sånn: Jeg er den som er vant til å "klenge", og alltid ville ha kontakt. Nå møter jeg en som er mot meg slik jeg pleier å være mot andre........ Det er SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig godt!!!!! :D Får bare håpe at det er varig, og ikke midlertidig......... Er faktisk på nippet til å ikke orke å prøve fordi jeg er redd for å bli sviktet..... denne mannen har vekket noe i meg som jeg aldri tidligere har kjent....... Han har en SUUUPER personlighet...... og visst jeg involverer meg skikkelig så vet jeg at fallhøyden er ENORM hvis det skulle skjære seg..... jenta27
~Moon~ Skrevet 22. januar 2004 #7 Skrevet 22. januar 2004 Om begge har lyst til å tilbringe mye tid sammen så er vel det bare å være sammen det Vanlig å være erteris i starten. Men etterhvert, om forholdet skulle utvikle seg, er det lurt å ikke sitte oppå hverandre for mye, sette av tid til seg selv og sine egne interesser, sine egne venner og ikke alltid være sammen hele tiden. Noen trives med det også, men andre ødelegger forholdet sitt på å bo oppå hverandre 24/7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå