AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Nå har jeg klart å knuse min gode gamle iphone 4. Det er helt klart den beste telefonen jeg noen gang har hatt å jeg har bestemt meg for å ikke ha noen annen telefon enn iphone. Det er selvføgelig skjemen fremme som er knust, det går jo forsatt ann å bruke den, men det er ganke vanskelig å lese noen steder. Å fikse skjermen kommer til å koste rundt 2000kr, å jeg har tenkt å ha den neste iphonen så kommer ut uansett. Er det noen som vet når den kommer ut? Hvis den kommer ut nå snart, får jeg prøve å leve med at den er knust til jeg får ny.
Freaky Fly Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Vet ikke når neste kommer ut, men tenkte jeg bare skulle nevne at jeg selv har knust min flere ganger, og i stedet for å sende inn har jeg bestilt glass på ebay for kanskje 500 kr og fått broren min til å fikse. Hvis man følger en tutorial på feks youtube, og er litt teknisk anlagt/har en venn som er det, kan du spare mye på å gjøre det Tar ikke særlig lang tid heller.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Vet ikke når neste kommer ut, men tenkte jeg bare skulle nevne at jeg selv har knust min flere ganger, og i stedet for å sende inn har jeg bestilt glass på ebay for kanskje 500 kr og fått broren min til å fikse. Hvis man følger en tutorial på feks youtube, og er litt teknisk anlagt/har en venn som er det, kan du spare mye på å gjøre det Tar ikke særlig lang tid heller. Å så bra! vet du om det er vanskelig å sette det på?
ThinkAgain Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Hvilken mobil brukte du før du begynte å bruke iphone, og hvilke mobiler har du prøvd i det siste året? 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Hvilken mobil brukte du før du begynte å bruke iphone, og hvilke mobiler har du prøvd i det siste året? Tenkte det samme som deg! De fleste som pjatter om at iPhone er det beste de har hatt har ikke prøvd andre smarttelefoner 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Hvilken mobil brukte du før du begynte å bruke iphone, og hvilke mobiler har du prøvd i det siste året? jeg har hatt en nokia, en sony ericson, en samsung og en htc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Vet ikke når neste kommer ut, men tenkte jeg bare skulle nevne at jeg selv har knust min flere ganger, og i stedet for å sende inn har jeg bestilt glass på ebay for kanskje 500 kr og fått broren min til å fikse. Hvis man følger en tutorial på feks youtube, og er litt teknisk anlagt/har en venn som er det, kan du spare mye på å gjøre det Tar ikke særlig lang tid heller. Tusen takk! pappa ringe en han jobber med som er veldig flink på telefoner. Han sa at dette ikke var noe problem så lenge jeg har en veldig liten skrujern! Jeg sitter å ser på glass på ebay nå, om jeg kjøper de glassene som er hvite blir telefonen hvit da? Er heller ikke helt sikker på om jeg søkte rett. Jeg søkte: Iphone 4 glass
ThinkAgain Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 jeg har hatt en nokia, en sony ericson, en samsung og en htc Litt forskjellige produsenter ja, men alle de produsentene har produsert mange forskjellige telefoner. Hvilke modeller har du prøvd, og når var dette? Forhåndsinfo: Jeg har selv faktisk hatt både iPhone (3GS) og Android (Samsung Galaxy II med versjon 2.3). Grunnen til jeg spør, er at iPhone idag dessverre er utdatert operativsystemmessig, hvilket betyr nedsatt brukeropplevelse. Men "mannen i gata" har ikke fått dette med seg. Apple gjorde en god jobb med den første utgaven i 2007, men andre produsenter har for en stund siden tatt igjen iPhone. Har du sett på Windows Phone? Kom ut sent i 2010, stor oppdatering høsten 2011. Ikke så utbredt i Norge enda da den er såpass ny, men telefonen ligger helt i teten blant norges mest solgte telefon for tiden, som er Nokia Lumia 800 som kjører dette operativsystemet. Meningsmålinger viser at folk som har gått fra andre telefoner, blant annet hovedsakelig iPhone, gir Windows Phone flest poeng i brukeropplevelsen. Det syns jeg også skulle bare mangle, da Windows Phone er helt nytt og moderne med et spennende og livaktig brukergrensesnitt, kontra iPhone som ikke har forandret seg siden 2007 med sitt statiske og grålige ikon-design. De nyeste Android-mobilene (versjon 3.0) er også ikke til å kimse av. Problemet er at så få vet om dette Folk flest kjøper mobiler hovedsakelig pga anbefalinger av venner. Og de som kjøper, vet ikke hva annet som finnes der ute. I tillegg anbefaler de telefonen de kjøpte, videre til sine venner igjen, og repeterer syklusen. Og siden iPhone var svært bra i 2007, så er denne trenden ganske sterk fremdeles. Det vil gradvis snu selvfølgelig, men det må jo være litt kjipt å kjøpe katta i sekken, med andre ord en utdatert og overpriset iphone? Nokia Lumia 800 selges for 3390kr, iPhone 4 (ikke nyeste modell) selges for 4890kr. Windows Phone kommer i mange former og farger, så man kan velge den man syns er finest selv. Du kan jo se på http://www.youtube.com/watch?v=aNWhOpchPyQ, som tar en rask titt og sammenligner disse telefonene. Høres ut som jeg skal selge telefonen selv, men det er ikke meningen. Er bare strålende fornøyd med min, og har venner som har gått fra iPhone til Windows Phone og Android uten å se tilbake, og det som sagt, inkluderer meg.
Okapi Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Grunnen til jeg spør, er at iPhone idag dessverre er utdatert operativsystemmessig, hvilket betyr nedsatt brukeropplevelse. Nå ville jeg personlig ikke tatt i en iDings med ildtang, men hva mener du egentlig med dette? Umiddelbart kan det høres ut som du sier iPhone var bedre før (siden du snakker om "nedsatt brukeropplevelse", som om den nå mangler noe den hadde for et par år siden), men det gir jo ikke mening, så jeg antar du mener den har blitt forbigått på vesentlige områder av andre lurfoner. Så, hvilke områder er dette?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Litt forskjellige produsenter ja, men alle de produsentene har produsert mange forskjellige telefoner. Hvilke modeller har du prøvd, og når var dette? Forhåndsinfo: Jeg har selv faktisk hatt både iPhone (3GS) og Android (Samsung Galaxy II med versjon 2.3). Grunnen til jeg spør, er at iPhone idag dessverre er utdatert operativsystemmessig, hvilket betyr nedsatt brukeropplevelse. Men "mannen i gata" har ikke fått dette med seg. Apple gjorde en god jobb med den første utgaven i 2007, men andre produsenter har for en stund siden tatt igjen iPhone. Har du sett på Windows Phone? Kom ut sent i 2010, stor oppdatering høsten 2011. Ikke så utbredt i Norge enda da den er såpass ny, men telefonen ligger helt i teten blant norges mest solgte telefon for tiden, som er Nokia Lumia 800 som kjører dette operativsystemet. Meningsmålinger viser at folk som har gått fra andre telefoner, blant annet hovedsakelig iPhone, gir Windows Phone flest poeng i brukeropplevelsen. Det syns jeg også skulle bare mangle, da Windows Phone er helt nytt og moderne med et spennende og livaktig brukergrensesnitt, kontra iPhone som ikke har forandret seg siden 2007 med sitt statiske og grålige ikon-design. De nyeste Android-mobilene (versjon 3.0) er også ikke til å kimse av. Problemet er at så få vet om dette Folk flest kjøper mobiler hovedsakelig pga anbefalinger av venner. Og de som kjøper, vet ikke hva annet som finnes der ute. I tillegg anbefaler de telefonen de kjøpte, videre til sine venner igjen, og repeterer syklusen. Og siden iPhone var svært bra i 2007, så er denne trenden ganske sterk fremdeles. Det vil gradvis snu selvfølgelig, men det må jo være litt kjipt å kjøpe katta i sekken, med andre ord en utdatert og overpriset iphone? Nokia Lumia 800 selges for 3390kr, iPhone 4 (ikke nyeste modell) selges for 4890kr. Windows Phone kommer i mange former og farger, så man kan velge den man syns er finest selv. Du kan jo se på denne videoen på youtube, som tar en rask titt og sammenligner disse telefonene. Høres ut som jeg skal selge telefonen selv, men det er ikke meningen. Er bare strålende fornøyd med min, og har venner som har gått fra iPhone til Windows Phone og Android uten å se tilbake, og det som sagt, inkluderer meg. nokiaen og den ene sony ericsonen jeg hadde var ganske "gammeldagse" den ene var klaps og den andre var sånn jeg skyver opp, jeg husker desverre ikke hvilken modell det var. Grunnen til at jeg vil holde meg til iphone er rett å slett fordi jeg har hatt min i ett og et halvt år og jeg gråt når den knuste. Alle de andre jeg har hatt har jeg prøvd å ødlegge så jeg kan få meg ny etter noen måner. Jeg elsker telefonen min, eneste problemet jeg har hatt med den er at den ble knust. Jeg synes det er en fantastisk telefon og fårstår ikke hva den kunne vært bedre med.
Klatt Skrevet 17. april 2012 #11 Skrevet 17. april 2012 Alle de andre jeg har hatt har jeg prøvd å ødlegge så jeg kan få meg ny etter noen måner.Hahahahah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå