Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt A-krem her? (den i brun krukke)?

Har hørt at den er fin å bruke som antirynkekrem.

Noen med erfaringer fra denne eller andre antirynkekremer?

Har ikke noe særlig rynker enda, men ser de kommer litt rundt munnen og øynene, så her er det om å gjøre å bremse utviklingen ;-)

Gjest Tigress
Skrevet

Trur eg ville satsa på solfaktor i første rekkje! UVA gjer rynker, så pass på at du har skydd mot både UVA og UVB. Og så ville eg nok satsa på A-cremen under solfaktoren!

Gjest Badabing
Skrevet

Det er sagt at det eneste som faktisk funker mot rynker, er A-vitamin. Men i akkurat A-creme er det så mye annet dritt at jeg nok ikke ville brukt den som øyekrem, det er jo en "tung" krem, og den inneholder så mye hormonforstyrrende stoffer at det ikke anbefales at f.eks gravide bruker den.

• Liker 2
Gjest EryMax
Skrevet

Hvis parabener er så skadelige skal ikke vi være en gjeng med missfoster? Siden de fleste gravide før i tiden brukte spenol og a-krem.

• Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Hvis parabener er så skadelige skal ikke vi være en gjeng med missfoster? Siden de fleste gravide før i tiden brukte spenol og a-krem.

Det kan vel være en grunn til at det har vært så enorm økning i stoffskiftesykdommer, autoimmune sykdommer osv. I tillegg har du cocktaileffekten som man ikke kjenner til konsekvensene av. Selv ønsker jeg i alle fall å unngå parabener i størst mulig grad, og det kan det da hende at TS vil også?

• Liker 3
Gjest Tigress
Skrevet

Problemet med parabenene er slik eg ser det ikkje heilt sjølve parabenene - de brukast jo i små doser, og då reknast det som trygt - men kva som blir putta i produkta for å oppnå same effekt. Parabenene har vore brukt i mange år, der veit ein kva biverknadane er, kor godt testa er erstatningsstoffa? Cocktaileffekten er eit klart poeng, men vi må jo rekne med at vi gjennom mat får i oss skadelege stoff i langt større mengdar, og sidan dei fleste av oss ikkje er veldig sjuke i det daglege, så kan vi nok gå ut i frå at det er under skadeleg mengde.

Skrevet

A-krem på tube er uten parabener.

AnonymBruker
Skrevet

A-creme er noe av den største dritten som selges her i landet. Ikke brukbart til annet enn å fylle søppelbøtter.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

A-creme er noe av den største dritten som selges her i landet. Ikke brukbart til annet enn å fylle søppelbøtter.

Kvifor det?

AnonymBruker
Skrevet

Kvifor det?

Ta en titt på innholdsfortegnelsen!

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Ta en titt på innholdsfortegnelsen!

Ja, og kva er det som er problemet der, då?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og kva er det som er problemet der, då?

A-Creme inneholder 1500 IE A-vitamin palmitat, vann, 100 % renset jordnøttolje, glyserol, stearin- og palmitinsyre, metylparaben.

Gjest EryMax
Skrevet

Å likevell funker den fjell mot norsk vinterhud

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å likevell funker den fjell mot norsk vinterhud

Ja, hvis du vil ha stygg, rød, flassende hud med masse kviser, ja. :lete:

Gjest EryMax
Skrevet

Nei det skjer ikke med meg, jeg kan godt bruke den. Dere eksklusive damer får bare bruke det dere vil. A krem er ikke noe dårlig krem om man bruker den rett. Jeg skjønner meg ikke på parabener og ikke vil jeg det. Da 2 store organisasjoner i Europa sier det ikke er farlig.

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er en dårlig krem for den inneholder bare dritt som ikke er bra for huden, men for min del må du bare gå rundt med stygg hud, noe du garantert har etter å ha brukt a-creme og nivea.

• Liker 1
Gjest EryMax
Skrevet

Jeg hører ikke på slikt grønn hverdag prat. Hver bidige gang jeg skal til syden, så er det solkremtest. Å det er bare grønne kremer som er testet. Selv om at Nivea sin er den som gir mest beskyttelse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om grønn hverdag, det handler mest om komogene ingredisenser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og at du tydeligvis har veldig lyst til å utvikle allergi.

• Liker 1
Gjest EryMax
Skrevet

Det at det er mer allergi i disse dager, er at folk vasker og rengjør for ofte. Litt skitt er sunt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...