Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Tallinn om ikke så alt for lenge og jeg lurer på hva man bør satse på å kjøpe der?

Er det noe som er spesiellt mye billigere der enn her?

Klær, treningstøy, sko, vesker osv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var lite jeg egentlig syns var spesielt billig i Tallinn da jeg var der i fjor. Det er forholdsvis rimelig å spise ute, men vi endte faktisk opp med å ikke kjøpe noen ting, verken av souvernirer i gamlebyen eller andre ting på kjøpesenteret utenfor byen.

Typiske varer som går igjen i gamlebyen er i hvert fall lin, strikkede plagg og rav.

Gjest mari kontrari
Skrevet (endret)

Det er i hvertfall godt utvalg av smykker i rav, så det går jo an å kjøpe med til seg selv eller som gave.

Ellers er det ikke så mye som jeg kommer på, det er først og fremst billigere å spise ute, drikke og f.eks. gå på spa. Du kan jo evt. også kjøpe med deg hjem ting som spekemat ol. om du finner noe som ser spennende ut.

Edit: Glemte å ta med at du kan finne veldig pene sjal, blant annet slike typiske "russiske" i ull eller silke, det er jo også fint som gave og souvinir.

Endret av mari kontrari
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte lin, håndstrikk og krystall. Utover det var ikke Tallinn særlig shoppingparadis.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg holdt på å si pupper, men så kom jeg på at prisene har steget.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...