Gelica Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Reiser til Tallinn om ikke så alt for lenge og jeg lurer på hva man bør satse på å kjøpe der? Er det noe som er spesiellt mye billigere der enn her? Klær, treningstøy, sko, vesker osv?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Det var lite jeg egentlig syns var spesielt billig i Tallinn da jeg var der i fjor. Det er forholdsvis rimelig å spise ute, men vi endte faktisk opp med å ikke kjøpe noen ting, verken av souvernirer i gamlebyen eller andre ting på kjøpesenteret utenfor byen. Typiske varer som går igjen i gamlebyen er i hvert fall lin, strikkede plagg og rav.
Gjest mari kontrari Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 (endret) Det er i hvertfall godt utvalg av smykker i rav, så det går jo an å kjøpe med til seg selv eller som gave. Ellers er det ikke så mye som jeg kommer på, det er først og fremst billigere å spise ute, drikke og f.eks. gå på spa. Du kan jo evt. også kjøpe med deg hjem ting som spekemat ol. om du finner noe som ser spennende ut. Edit: Glemte å ta med at du kan finne veldig pene sjal, blant annet slike typiske "russiske" i ull eller silke, det er jo også fint som gave og souvinir. Endret 17. april 2012 av mari kontrari
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Vil tro øl er billig. http://www.ratebeer.com/Places/Country/Cities/tallinn/67.htm
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Jeg kjøpte lin, håndstrikk og krystall. Utover det var ikke Tallinn særlig shoppingparadis.
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 jeg holdt på å si pupper, men så kom jeg på at prisene har steget. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå