sjøhest Skrevet 17. april 2012 #1 Del Skrevet 17. april 2012 Vi har lyse fliser med blått mønster på (skikkelig 80talls) på kjøkkenet, og jeg lurer på om det er en god ide å male de? Vil ha de helt hvite. Erfaringer? Har hørt at en må se på det som en midlertidig løsning. Hvor lenge holdt det hos deg og hva og hvor mye malte du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 17. april 2012 #2 Del Skrevet 17. april 2012 Vi har malt kjøkkenflisene våre. Vasket med salmiakk, pusset lett med sandpapir, og så ett strøk oljeheftgrunn og to strøk bengallakk. Brukte svamperulle, og det ble veldig pent! Har bare hatt det et år, men om jeg må male et strøk til om et par år så har jeg uansett spart mye arbeid og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. april 2012 #3 Del Skrevet 17. april 2012 Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 18. april 2012 #4 Del Skrevet 18. april 2012 Bilde? Flisene ble helt hvite, har ikke bilde. Når flisene males er det best å velge hvit, ettersom flisene og fugene får samme farge. Evt kan du prøve å ikke få maling på fugen, da vil jo flis-utseende holde seg. Men det ser veldig rent og pent ut med hvitt i hvitt, altså. Selve innredningen er ogs hvit, med mørk brun benkeplate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilim Skrevet 18. april 2012 #5 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har jobba en del på sykehusene i Østfold med oppussing, og deriblant har vi malt opp hele toaletter som var flislagt med gamle gule fliser. Bare sørg for at flisene er rene, få på et strøk med Jotun gruning/lim for våtrom og mal med det du vil utenpå. Skal innrømme at dette er noe jeg har vært borti bare en gang, men det funka fint. Vi slipa ikke ned eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå