Gjest Ulla_F Skrevet 22. januar 2004 #1 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg var jomfru for ikke lenge siden, men denne uken var kjæresten min og jeg sammen for første gang. Det var fint, men nå tenker jeg på p***en hans nesten hele tiden. Jeg drømmer om den om natten og ser den for meg. Er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pendler Skrevet 22. januar 2004 #2 Del Skrevet 22. januar 2004 Hehe, leste innlegget ditt og spolte rett tilbake til min egen deby. Det er noen år siden nå... Men jeg husker godt den intense opplevelsen når jeg for første gang kom sammen med objektet for min stoooore forelskelse, og det var også første gangen for meg. Da hadde jeg intense drømmer om natten om "utstyret" hans. -Og i drømmen vokste det til ENOOORME dimensjoner. 8) Jeg våknet forkavet og lett rødmene... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2004 #3 Del Skrevet 22. januar 2004 :D Helt normalt. Jeg drømmer om sånt støtt og stadig, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 22. januar 2004 #4 Del Skrevet 22. januar 2004 :D Helt normalt. Jeg drømmer om sånt støtt og stadig' date=' jeg! [/quote'] :D DET har jeg ihvertfall ingen problemer med å tro på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2004 #5 Del Skrevet 22. januar 2004 Nuddel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beate Skrevet 22. januar 2004 #6 Del Skrevet 22. januar 2004 Gratulerer! Du har fått et sexliv og det virker som om du har oppdaget at hjernen er den mest sexy delen av hele kroppen. Selv om pikker også er ganske bra og ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest borge Skrevet 27. januar 2004 #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg drømmer om spruten hans :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 28. januar 2004 #8 Del Skrevet 28. januar 2004 Høres kjent ut :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #9 Del Skrevet 28. januar 2004 Merkelig! :o Det er nemlig ytterst sjelden vi hankjønn drømmer om utvalgte deler av vår kvinnes kropp... - det kan i dårlige periode faktisk gå flere halvminutt mellom hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 28. januar 2004 #10 Del Skrevet 28. januar 2004 Nå vet dere jenter hvordan vi gutter har det hele tiden. Vi begynner å drømme om "jenter" før vi har gjort det og vi slutter aldri å drømme om det siden... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2004 #11 Del Skrevet 28. januar 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #12 Del Skrevet 28. januar 2004 :o Med dét trynet er det i hvert fall ikke min du drømmer om. Da hadde du kanskje sett slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2004 #13 Del Skrevet 28. januar 2004 Med dét trynet er det i hvert fall ikke min du drømmer om. Da hadde du kanskje sett slik ut: Neida, det tror jeg ikke. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #14 Del Skrevet 28. januar 2004 Pokker! Bare et uskyldig blunk, og så begynner jeg å :oops: Så Glammy har ikke sladret, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. januar 2004 #15 Del Skrevet 28. januar 2004 Pokker! Bare et uskyldig blunk, og så begynner jeg å :oops: Så Glammy har ikke sladret, altså? :o Dypt rystet. DYPT RYSTET!!!! 8) GLAMMY????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gulli Skrevet 29. januar 2004 #16 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg var jomfru for ikke lenge siden' date=' men denne uken var kjæresten min og jeg sammen for første gang. Det var fint, men nå tenker jeg på p***en hans nesten hele tiden. Jeg drømmer om den om natten og ser den for meg. Er det normalt?[/quote'] Tror det ja. Jeg har drømt om ikke en, men flere pikker på en gang. Så hvor gal er jeg :o Har foreløpig blitt med drømmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 29. januar 2004 #17 Del Skrevet 29. januar 2004 Det kan være svinaktig morsomt å sove noen ganger!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 1. februar 2004 #18 Del Skrevet 1. februar 2004 Nå vet dere jenter hvordan vi gutter har det hele tiden. Vi begynner å drømme om "jenter" før vi har gjort det og vi slutter aldri å drømme om det siden... :D Snakk for deg selv din kåting. Som mann kan jeg si at dette ikke stemmer for meg, og mesteparten av kameratene mine. IKKE generaliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 9. februar 2004 #19 Del Skrevet 9. februar 2004 tror nok ikke det er uvanlig i det hele tatt nei Er jaggu bra det ikke går an for andre å finne ut av hva man tenker, fantaserer og drømmer om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 9. februar 2004 #20 Del Skrevet 9. februar 2004 Ser på det som en stor fordel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå