Gå til innhold

Drømmer om p***en hans...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg var jomfru for ikke lenge siden, men denne uken var kjæresten min og jeg sammen for første gang. Det var fint, men nå tenker jeg på p***en hans nesten hele tiden. Jeg drømmer om den om natten og ser den for meg. Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pendler

Hehe, leste innlegget ditt og spolte rett tilbake til min egen deby.

Det er noen år siden nå... Men jeg husker godt den intense opplevelsen når jeg for første gang kom sammen med objektet for min stoooore forelskelse, og det var også første gangen for meg.

Da hadde jeg intense drømmer om natten om "utstyret" hans. -Og i drømmen vokste det til ENOOORME dimensjoner. 8)

Jeg våknet forkavet og lett rødmene... :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Helt normalt. Jeg drømmer om sånt støtt og stadig' date=' jeg! :wink:[/quote']

:ler::ler: :D

DET har jeg ihvertfall ingen problemer med å tro på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Du har fått et sexliv og det virker som om du har oppdaget at hjernen er den mest sexy delen av hele kroppen. Selv om pikker også er ganske bra og ha :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Merkelig! :o

Det er nemlig ytterst sjelden vi hankjønn drømmer om utvalgte deler av vår kvinnes kropp... - det kan i dårlige periode faktisk gå flere halvminutt mellom hver gang...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet dere jenter hvordan vi gutter har det hele tiden. Vi begynner å drømme om "jenter" før vi har gjort det og vi slutter aldri å drømme om det siden...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Med dét trynet er det i hvert fall ikke min du drømmer om. Da hadde du kanskje sett slik ut: :ler:

Neida, det tror jeg ikke. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Pokker! Bare et uskyldig blunk, og så begynner jeg å :oops:

Så Glammy har ikke sladret, altså?

:ler:

:o Dypt rystet. DYPT RYSTET!!!! 8)

GLAMMY????? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jomfru for ikke lenge siden' date=' men denne uken var kjæresten min og jeg sammen for første gang. Det var fint, men nå tenker jeg på p***en hans nesten hele tiden. Jeg drømmer om den om natten og ser den for meg. Er det normalt?[/quote']

Tror det ja. Jeg har drømt om ikke en, men flere pikker på en gang. Så hvor gal er jeg :o

Har foreløpig blitt med drømmene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå vet dere jenter hvordan vi gutter har det hele tiden. Vi begynner å drømme om "jenter" før vi har gjort det og vi slutter aldri å drømme om det siden...

:D

Snakk for deg selv din kåting. Som mann kan jeg si at dette ikke stemmer for meg, og mesteparten av kameratene mine.

IKKE generaliser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke det er uvanlig i det hele tatt nei ;) Er jaggu bra det ikke går an for andre å finne ut av hva man tenker, fantaserer og drømmer om :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...