Gå til innhold

Butikker med skostr 35?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker skostr 35 og jeg er så utrolig lei av at så mange sko begynner på str 36. Jeg finner så utrolig mange sko jeg har lyst på, men de blir alltid for store. Jeg bor i en mindre by, som gjør at det er enda vanskeligere å få tak i sko i str 35. Er det noen som har noen tips på butikker/nettbutikker som selger fra str 35? Er desperat nå, for jeg er så lei av at alt er for stort. Gjerne butikker i Oslo, for det er bare en liten time dit. Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldo og grefsen sko har str 35. Har også sett at bianco i karl johan har fått sin egen str 35-hylle, så tror det blir mer og mer vanlig å ta inn den størrelsen. Bra for oss med små bein :)

Endret av murray
Skrevet

har jobbet i skobutikk, og om vi skulle bestille str. 35 måtte vi også bestille str. 42.

Derfor er disse to litt skjeldene.

Grænsen sko i grensen 12 har en liten hylle med disse to størelsene

AnonymBruker
Skrevet

har jobbet i skobutikk, og om vi skulle bestille str. 35 måtte vi også bestille str. 42.

Derfor er disse to litt skjeldene.

Grænsen sko i grensen 12 har en liten hylle med disse to størelsene

Eurosko har en egen hylle med 42, så kanskje de har 35 også...? Jeg bruker stort sett joggesko, så da finner jeg hverdagssko på barneavdelingen og sportsbutikker... :gjeiper: Får mer og mer pensko i barneavdelingen og. Også har jeg noen pensko/ballerinasko i 36 som jeg bruker ekstra såle i.

Skrevet

De fleste butikker har begynt å ta inn str 42, men det er få som tar inn noe under 36..

Skrevet

Jeg har akkurat samme problemet som deg TS:P Men det har hendt en sjelden gang jeg har funnet 35 på dinsko og eurosko, men det er sjeldent. Prøvd brandos.no og heppo.no? De pleier å ha litt mer i 35, men selv der synes jeg det er dårlig utvalg:\

Skrevet

Bianco har sko i størrelse 35 :)

Skrevet

Nettbutikken brandos.no. Masse sko i størrelse 35, alt fra vintersko og støvler til finsko og sandaler. Norsk nettbutikk, med fri levering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...