Gå til innhold

litt hjelp her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg får ta det litt stikk ord messig her, så får dere se an hva dere tror:

virker som han vil noe mer fordi:

- han sier hele tiden hvor glad han er i meg

- han gir komplementer

- han tar ofte kontakt på fb, starter alltid samtalene

- han sier at jeg er den beste jenta som finnes

- han tuller ofte om når vi skal gifte oss og få barn osv

- når vi fester sammen gir han meg alltid mye oppmerksomhet

- når jeg kysset ham en gang så gjengjaldte han kysset

- han ser på meg på en måte som ikke kan beskrives med ord

- kompissene hans hinter hele tiden til at jeg skal legge an på han

- han ringer ofte, selv om han egentlig ikke liker og snakke i telefonen

- han har sagt "du skal få meg en dag vet du" når jeg sier et eller annet dirty

- han sier at å sove med meg (vi har ikke gjort noe mer, noe som også skal ligge med punktene under der, for han vet at jeg vil) er det beste i verden

virker som han ikke vil noe mer fordi:

- han har en gang sagt at vi er i "the friendzone"

- han har ikke kastet seg over meg ennå, men samtidig sier han jo at han vil ta det forsiktig med meg

- han roter med andre når han er kjempefull, det har han gjort foran meg også (rett etter at han så at jeg flørtet litt med noen)

- han har mulighet til å finne på noe med meg, men han tar ikke initiativet (det gjør ikke jeg heller da men)

nåååå.. til dommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker veldig usikker på hva han vil i alle fall! Regner med du ikke har spurt ham rett ut heller?

Skrevet

kanskje han er usikker på deg, evt redd for å rote til vennskapet med deg.

Skrevet

Han er åpenbart hypp på deg, men mangler baller til å ta steget.

Gjest made4u
Skrevet

Han er ikke usikker på deg slik noen har hintet til, derimot kan han være usikker på om det kan bli noe med deg, det er i større grad deg han er usikker på.

Sett fra min side kan det se ut som han er forelsket i deg, men som sagt usikker på hva du føler og om du kan gjengjelde hans følelser. Bl.a. har han snakket om deg til sine kamerater, som ser ut til å ville spleise dere og hjelpe dere på vei. At han har snakket med dem om deg er et veldig sterkere tegn enn de punktene på "virker som han ikke vil noe mer"-lista di, hannkjønn kan nemlig gjøre mye som taler imot det dem føler dersom de er usikker på den andre. Jeg har sågar flere ganger sett kamerater innlede forhold til ei, mens de har vært nesegrus forelsket i ei de trodde det aldri kunne bli noe med og som dem var usikre på, en gutt kan for å beskytte seg selv eller ikke ødelegge et vennskap sågar sende signaler om at han ikke vil noe mer selv om alt han vil er at det skal bli noe mer.

Slik jeg tolker dette så bør du bli tydeligere dersom du vil noe mer, kanskje ikke så enkelt da du jo kan være usikker på han du også. Dog tror jeg du har han i din hule hånd, han hadde ikke nevnt deg for sine kamerater om han ikke hadde forhåpninger om at det skulle bli dere to, hannkjønn har nemlig en terskel for å nevne ei jente overfor kamerater, i alle fall på en følelsesmessig måte og med tanke på at dem vil innlede et forhold. Hans kamerater hadde ikke prøvd å hjelpe dere, dersom det ikke var fordi dem visste hva han ville.

Skrevet

made4u sier det jeg tenkte.

AnonymBruker
Skrevet

men han rotet jo med ei anna jente på samme fest som meg? men da hadde jeg nettopp stått sammen med mange andre gutter, det var sånn to minutt etter at han så det.. kanskje han bare skulle vise seg? jeg vet ikke hva han vil egentlig, men jeg vet i alle fall hva jeg vil.. men hvorfor kan han hele tiden være sammen med alle andre enn meg? til og med når jeg spør om han skal bli med på ting jeg skal liksom?

Skrevet

men han rotet jo med ei anna jente på samme fest som meg? men da hadde jeg nettopp stått sammen med mange andre gutter, det var sånn to minutt etter at han så det.. kanskje han bare skulle vise seg? jeg vet ikke hva han vil egentlig, men jeg vet i alle fall hva jeg vil.. men hvorfor kan han hele tiden være sammen med alle andre enn meg? til og med når jeg spør om han skal bli med på ting jeg skal liksom?

Han vet ikke hva han vil. Eller så vil han ingenting.

Gjest made4u
Skrevet

For mange år siden var jeg nesegrus forelsket i ei i 5-6 år, hadde et nært og unikt vennskap til henne også. Forelsket meg i henne mens jeg var i et langvarig forhold, noe forøvrig hun også var. Etter hvert ble jeg single mens hun fortsatt var i forhold, forelskelsen smertet meg da jeg ikke kom noen vei med den...

Jeg datet ei annen den gangen, følte ikke noe for henne da jeg var opp over ørene forelsket i henne mitt hjerte slo for. Hva jeg gjorde, jeg tok med meg henne jeg datet hvor jeg visste at henne jeg var forelsket i kunne se oss, jeg ønsket at hun skulle se oss og forhåpentligvis ikke like at jeg datet ei annen.

At han roter med ei annen åpenlyst foran deg forteller ingenting om hva han føler for deg, for alt i verden så kan han flørte med ei annen (sågar bli fysisk med ei) foran deg... Dog kan det være slik at han ikke tenker på henne i det hele tatt, er han forelsket i deg (og slik tolker jeg han) så kan det være slik at alt han tenker på mens han roter med ei annen. Kanskje er alt han vil at du ikke skal like det og forhåpentligvis slik tvinge deg i en posisjon der du må ta affære for at han ikke skal ende opp med ei annen.

I en gutt/mann sitt hode er det nemlig slik, at han tenker at dersom du føler noe for han, ja så vil du ikke at han skal ende hos ei annen, du vil altså gripe inn og prøve å hindre dette - i et slikt tilfelle ved å prøve å kapre han selv. Om du ikke gjør noe med det (altså griper inn), ja da bekrefter du bare at du ikke føler noe for han (og hans usikkerhet blir enda sterkere på hva du føler for han).

Min anbefaling til deg er denne; Om du gjerne vil at det skal bli dere to, ja da trenger du ikke nødvendigvis å vente på hans initiativ til dette, du kan da selv være den som tar initiativet til at det skal bli dere to. Noen er mer nølende og forsiktig enn andre, dersom han er blandt dem så er det ikke sikkert dere kommer noen vei om du skal vente på han - ta saken i egne hender og fortelle han om hva du vil...

Synes alt han har sendt deg en god del signaler, uten at dere er kommet noen vei til et forhold, at han således er usikker kan da være naturlig. Jeg er sikker på at dette går bra, dersom du tar initiativ til mer, og skulle du gå på en smell så er det uansett ingen krise. Du har mer å vinne enn å tape, så alt er opp til deg nå om du ikke det skal fortsette på samme spor som tidligere, da ender det kanskje at dere går hvert til deres en dag, og noe som kunne blitt noe ble aldri noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...