Lilletrollet Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Jeg har vært sykemeldt en stund nå(er heldigvis tilbake i jobb nå),men da har det blitt mye tv titting midt på dagen. Og da har jeg oppdaget at det går fryktelig mye søppel midt på dagen! Ta f.eks Glamour. Den kan man jo se en episode av den ene uka,og allikevel få med seg hva som skjer,om man ser en episode uken etter på(eller to uker) Og denne evig varende Days og our Lives eller hva den nå heter. Det er jo så mye sprøtt. Men jeg merket at når jeg har sett på,så blir man liksom "fanget" litt inn i serien. Jeg fulgte med noen dager da jeg var hjemme. Skummle greier.... Er den noen flere som har opplevd det? Ser dere såper? Undrende Lilletrollet
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Jeg fulgte med på days of our lifes før men nå titter jeg innom bare en gang i blant, går ikke akkurat glipp av noe. Men det er noen serier jeg må se hver dag: home and away,cæsar og eastenders :D Blir litt hekta. Så meg få med meg sex og singelliv
Lilletrollet Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2004 Man går virkelig ikke glipp av noe på Days. Jeg så litt på det i fjor også,og det er jo mye av det sammen enda,folk som blir"byttet" identitet på osv......Jeg ble helt tullete i hue jeg,hvem er hun nå? Hvem er hun i slek med? Er hun død? Blæ! Men det er fasinerende at den har holdt på i så mange år da. Lilletrollet
Gjest Moonshadow Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 Den er jo laget for amrikanere og de er jo ikke helt gode, så det er nok derfor den har gått så lenge. Her sender de den vel mest fordi tv3 ikke har så mye annet å sende, er jo bare repriser der ellers så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå