Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på 3 dates denne mnd, men ender alltid opp med at de mister interessen allerede etter første date, til tross for at jeg selv har følt at kjemien har vært bra osv.To av datene har til og med forgått hjemme hos den jeg har datet, ved å se en film sammen osv.(ikke noe intimitet da, er ikke stor fan av one night stands uansett) Og jeg vet at utseende ikke spiller all verdens rolle, men de jentene jeg har datet har vært helt normale jenter utseendemessig, så føler absolutt ikke at jeg er for kresen.

Vært inne på dette temat her inne før, men forstår virkelig ikke hva jeg gjør galt.Har prøvd å jobbe med meg selv og finne ut hva jeg eventuelt gjør feil og ta til meg råd(spurt kompiser, familie medlemmer osv), men har ikke blitt noe klokere. Vet at jeg til tider kan virker litt for seriøs og smile for lite, men dette føler jeg absolutt ikke har vært noe tema i det siste. Jeg er jo den jeg, jeg kan jo ikke forandre personligheten min uansett.

Kanskje det er noen seriøse "hull" i min væremåte eller kroppspråk, eller eventuelt mitt utseende, som gjør at de fleste jenter ikke blir tiltrukket?Begynner seriøst å lure på om det er noe biologisk feil med meg!! Men da hadde vell kanskje mine kompiser eller bekjente fortalt meg det? Er jo ikke lett for kompiser eller familimedlemer å si "for det du går litt rart" eller "for det du er veldig usymetrisk", for få frem poenget!

Orker ikke dette mere, orker ikke å bli avvist mere. Merker at selvtillitten bare daler for hver eneste avisning og det er virkelig ikke morro når man føler at man kommer til å bli kronisk singel resten av livet. Hvorfor skal det være så vanskelig for noen av oss? :tristbla:

Vet ikke om jeg får noe særlig ut av å poste her inne mere, siden jeg kanskje ikke er den mest populære brukern , men nå begynner jeg nesten å føle meg litt desperat og det er ikke særlig god følelse!Er i underkant av 30 år og jeg blir jo ikke noe yngre med årene. Føler at jeg begynner å miste livs gnisten rett og slett og det pårvirker mye annet i livet også.Det gjør seriøst noe med sinnet ditt når man har hatt manko på sex og nærhet største delene av livet!

Er heller ikke noe morro, når jeg ser kompisene mine dra damer uten problemer og har et "problem" med at jenter blir så forelsket! Merker at bitterheten kommer smygende da!! Og jeg føler virkelig ikke at de er noe bedre en meg,i hvertfall ikke når det kommer til personlighet.

Noen siste råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Råd? Pust med magen!

Det trenger ikke å være noe galt med deg. Det kan være så enkelt som at kjemien med disse jentene ikke var på topp. Neste gang kan det være full klaff. Jeg tror ikke du gjør det bedre om du begynner å overanalysere deg selv i den grad at det går på selvfølelsen løs.

• Liker 11
Skrevet

Først og fremst : :klemmer: til deg.

Det er nok ikke utseende det går på. Da hadde de vel ikke gått på date med deg i utgangspunktet?

Vet ikke helt hva jeg kan gi deg av råd, annet enn å prøve å være avslappet, ikke for intens kanskje? Det er jo tydelig at du har lyst på kjæreste. Kanskje jentene merker det litt? Kanskje du faktisk virker litt desperat?

Nå har jeg jo ikke vært på date med deg, så vet jo ikke hvordan du er på en date da. Men kan godt hende det er noe i det jeg skrev over.

Jeg tror det ligger noe i det med at kjærligheten kommer når du minst venter det. Hvis man hele tiden tenker og plages over å være singel og stresser over dette, kan det vises for andre.

Du finner deg nok en flott kjæreste etterhvert! Bare prøv å ikke stress med det.

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Først og fremst : :klemmer: til deg.

Det er nok ikke utseende det går på. Da hadde de vel ikke gått på date med deg i utgangspunktet?

Vet ikke helt hva jeg kan gi deg av råd, annet enn å prøve å være avslappet, ikke for intens kanskje? Det er jo tydelig at du har lyst på kjæreste. Kanskje jentene merker det litt? Kanskje du faktisk virker litt desperat?

Nå har jeg jo ikke vært på date med deg, så vet jo ikke hvordan du er på en date da. Men kan godt hende det er noe i det jeg skrev over.

Jeg tror det ligger noe i det med at kjærligheten kommer når du minst venter det. Hvis man hele tiden tenker og plages over å være singel og stresser over dette, kan det vises for andre.

Du finner deg nok en flott kjæreste etterhvert! Bare prøv å ikke stress med det.

Lykke til!

joda, takk for rådet, men jeg føler selv at jeg ikke stresser Jeg føler heller ikke at jeg prøver for hardt og tar som regel en date som den kommer. Men det som virkelig skuffer, er at jeg sjeldent får sjansen til en andre eller tredje date. Det betyr jo bare at det rett og slett er noe "rart" med meg som skremmer vekk de fleste kvinner, for dette skjer nemlig av 80-90% av tilfellene. Er jo normalt at første date kan bli litt klein i starten,men det burde vell ikke ha all verdens betydning?

Jeg får jo ikke engang en sjans til å bli sikkelig kjent, så da blir det veldig lett for meg å tro at det noe fysisk som skemmer dem vekk. De fleste jeg dater har nemlig bare sett bilder av meg, eller på web kamera, siden jeg stort sett møter jenter via nettet. Er nemlig meget sjeldent ute på byen og fester.

Jeg har jo selv opplevd å bli små skuffet, siden bilder kan lyve litt, men så lenge skuffelsen ikke er for stor og praten går fint, så gir jeg jo det absolutt en sjanse...men jentene føler tydeligvis ikke det samme ovenfor meg, av en eller annen årsak? Jeg rekker jo aldri å virkelig få vist de beste sidene av meg selv.

Endret av danbanan
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av :) Hva har du av erfaring med forhold og sex?

Jeg tenker at siden jentene vil date deg, ligger du ikke så dårlig an i utgangspunktet. Det er mange som nesten alltid blir avvist lenge før en date! Og å bli avvist opplever vel de fleste; kanskje noen dødskjekke som omtrent alltid får respons i starten, men de aller fleste mer normale mennesker blir avvist av og til, eller ofte. Jenter er kanskje også litt mer "kresne" og selektive enn menn. Ser på enkelte menn jeg kjenner at de virker klare for omtrent hver eneste jente med ok utseende som viser interesse :) I hvert fall klare for sex. Sånn er ikke de fleste jenter. De kan like deg godt, men kjenne at du ikke er kjærestemateriale for akkurat dem.

Ellers skinner det jo litt igjennom at du virker litt frustrert og kanskje har blitt usikker på deg selv pga dette? Det kan hende jentene merker dette - vi liker at menn er litt trygge på seg selv. Du trenger ikke være trygg og selvsikker akkurat på det med forhold/flørting, men "i deg selv" liksom, og ikke virke som du trenger ei jente til å bekrefte at du er en flott person :) Tror ikke det går i lengden å spille selvsikker, men det bør være fullt oppnåelig å jobbe med saken så du ER selvsikker.

Skrevet

Det er iallfall ikke utseende/kropp.

Hva med å skaffe deg en prøvedate, altså la en venn/venninnes venninne gå på en liksomdate med deg og så får du tilbakemelding fra henne etterpå? Da blir det noen utenfor som kan gi deg råd på hva du evt. bommer på. Det kan jo være du ikke bommer på noen verdens ting, men at jentene du har truffet ikke har følt kjemien. Og når man ser at enkelte av jentene her inne mener at det tar 7 sekunder fra de vet om det er noe vits å bli bedre kjent, så sier det litt om hvordan enkelte jenter tenker ...

• Liker 7
Gjest ONS mannen
Skrevet

Det er hrdt å være mann dessverre med disse prinsessnykkene til kvinner. Det at du ser på dem som normalt ene jenter kanskje vises på deg? Damer har nemlig en overbevisning om at de har rett og skal være verdens peneste for noen samme om de ikke er noen glansbilder. Vi menn må som regel t til takke med noen litt under vårt nivå utseendemessig samtidig som vi må få dem til å føle at de er verdens peneste selv om de ikke er det. Lær deg å svelge litt stolthet og spill litt skuespill så skal du se at disse damene faller som fluer når de er overbevist om hvor vakre de synes du er, selv om de ikke er det. Lykke til,

Gjest onelove
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du oppfører deg,men du må oppføre deg mer som en mann.

Hva betyr ordet maskulin for deg?

hva kjennertegner en "typisk"mann?

Tøff

Leder

Iniativtaker

Sjarmerende

Høflig

Blid

forsørger

trygghet

beskytter

osv

Du må oppføre deg som mann,les selvhjelpsbøker om selvverdi etc og les også bøker om forhold mellom kvinner og menn etc.Og sist men IKKE minst,les deg opp om sex og sånt......du er ikke store løven om du er dårlig i senga,akkurat det samme som 18år gamle gutter som løper rundt og leker playere,tenk over dine prestasjoner....ok,dette var ikke for å skremme,men hey,du vil jo ikke når du først skal ha et samliv med en kvinne, være dårlig i senga?

• Liker 3
Skrevet

Slapp av :) Hva har du av erfaring med forhold og sex?

Jeg tenker at siden jentene vil date deg, ligger du ikke så dårlig an i utgangspunktet. Det er mange som nesten alltid blir avvist lenge før en date! Og å bli avvist opplever vel de fleste; kanskje noen dødskjekke som omtrent alltid får respons i starten, men de aller fleste mer normale mennesker blir avvist av og til, eller ofte. Jenter er kanskje også litt mer "kresne" og selektive enn menn. Ser på enkelte menn jeg kjenner at de virker klare for omtrent hver eneste jente med ok utseende som viser interesse :) I hvert fall klare for sex. Sånn er ikke de fleste jenter. De kan like deg godt, men kjenne at du ikke er kjærestemateriale for akkurat dem.

Ellers skinner det jo litt igjennom at du virker litt frustrert og kanskje har blitt usikker på deg selv pga dette? Det kan hende jentene merker dette - vi liker at menn er litt trygge på seg selv. Du trenger ikke være trygg og selvsikker akkurat på det med forhold/flørting, men "i deg selv" liksom, og ikke virke som du trenger ei jente til å bekrefte at du er en flott person :) Tror ikke det går i lengden å spille selvsikker, men det bør være fullt oppnåelig å jobbe med saken så du ER selvsikker.

Ja, jeg har helt ærlig blitt litt mindre selvsikkert med tiden, pgr av alle avsisningene! Mulig noen kvinner fanger opp dette, men føler stort sett at jeg av veldig avslappet, selv om noen dater kan bli ganske kleine i starten. Det er jo normalt at man ikke klarer å slappe helt av på første date uansett, er det ikke? Jeg hadde i hvertfall hatt stor forståelse, hvis en jente var litt nervøs på en date og viste det med kroppspråket sitt ;)

Men jeg har opp igjennom årene fått noen negative kommentarer om mitt utseende som sitter litt dypt og som jeg kanskje er klar over selv også; " du har litt rar gå stil", "du har veldig liten munn og nese", "bra du har hår på brystet, det eneste som gjør deg til mann", "du har veldig brede kjever" ..for å nevne noen

Har jo også fått en del positive, men det er jo alltid de negative som sitter dypest, dessverre!

Forslag til hvordan man kan få mere selvtillitt og ikke ta seg nær av avisninger, selv om man bli avvist omtrent alltid?

Gjest ONS mannen
Skrevet

Og så må du ikke glemme at kvinner lyver så det renner av dem når de forteller hva de liker og ikke liker. Husk at de er biologiske vesner og trenger å bli skikkelig oppkåtet de også. Og hva kåter en kvinne mest? Jo, det er selvbegjær å bli begjært. En slags narcissismemekanisme i kvinner flest, og et enormt egobehov som må tilfredstilles, ellers kommer du ingen vei.

• Liker 1
Skrevet

Det er iallfall ikke utseende/kropp.

Hva med å skaffe deg en prøvedate, altså la en venn/venninnes venninne gå på en liksomdate med deg og så får du tilbakemelding fra henne etterpå? Da blir det noen utenfor som kan gi deg råd på hva du evt. bommer på. Det kan jo være du ikke bommer på noen verdens ting, men at jentene du har truffet ikke har følt kjemien. Og når man ser at enkelte av jentene her inne mener at det tar 7 sekunder fra de vet om det er noe vits å bli bedre kjent, så sier det litt om hvordan enkelte jenter tenker ...

Hvordan vet du at det ikke er mitt utseende eller kropp? Har postet noen bilder her inne, men tro meg, bilder viser bare halve sannheten. Bilder viser ikke kroppspråk, kroppsholdning, symmetri(til en viss grad selvsagt), gå stil...for å nevne det viktigste. Har selv datet en del kvinner som ser utrolig flotte ut på bilder, men kanskje ikke fult så flotte ut i virkeligheten,selv om det ikke har spilt all verdens rolle for min del.

Skrevet

Ikke hør på ONS-mannen. Det er jo tydelig at han kun er ute etter å lure kvinnemennesker til sengs og ikke har det spor peil på hva ekte forhold vil si.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er mitt utseende eller kropp? Har postet noen bilder her inne, men tro meg, bilder viser bare halve sannheten. Bilder viser ikke kroppspråk, kroppsholdning, symmetri(til en viss grad selvsagt), gå stil...for å nevne det viktigste. Har selv datet en del kvinner som ser utrolig flotte ut på bilder, men kanskje ikke fult så flotte ut i virkeligheten,selv om det ikke har spilt all verdens rolle for min del.

Jeg VET jo ikke. Men hallo; gåstil? Da foreslår jeg at du gjør som i Top Model; øver deg på catwalken. ;)

Symmetri? Wtf? Er det ikke lov å være usymmetrisk? De fleste mennesker er da ikke symmetriske.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jenter er det du dater da? Er du kresen selv til hvordan de jentene du drar på date med skal være?

Noen ganger kan det være greit å senke sine egne krav litt, jeg har erfart at mange gutter ofte går etter jenter som er "for bra" for dem og overser jentene som kanskje ikke er supermodeller men har flotte personligheter.

Kanskje det ikke er deg det er noe galt med, bare at du dater feil type jenter. Ofte finner man kanskje noen om man forandrer litt på et mønster man kan ha kommet inn i. Prøv deg på en annen type jenter heller enn å tenke at det er noe ved deg som bør forandres. Dette har i allefall fungert for meg!

• Liker 2
Skrevet

Hva slags jenter er det du dater da? Er du kresen selv til hvordan de jentene du drar på date med skal være?

Noen ganger kan det være greit å senke sine egne krav litt, jeg har erfart at mange gutter ofte går etter jenter som er "for bra" for dem og overser jentene som kanskje ikke er supermodeller men har flotte personligheter.

Kanskje det ikke er deg det er noe galt med, bare at du dater feil type jenter. Ofte finner man kanskje noen om man forandrer litt på et mønster man kan ha kommet inn i. Prøv deg på en annen type jenter heller enn å tenke at det er noe ved deg som bør forandres. Dette har i allefall fungert for meg!

Du finner svar på dette i første innlegg, men nei, jeg dater stort sett helt normale jenter, med helt normalt utseende;) Har hent at jeg har datet så kalte "bimbo" jenter, som kun tiltrekkes av "bad boys"( etter mistanke), men da er jeg sjeldent selv interessert i en date nr 2

Skrevet

Tull, det er som oftest "supermodellene" som blir oversett av oss. Faktisk er ikke vi menn så utrolig kresne på utseende som dere skal ha det til. Det er dessverre kvinner som er alt for picky og tror de er for gode for menn. Dessuten er jo minst to poeng av skjønnhetsskalaen ren sminke for kvinner også.

Skrevet

Du bør ikke gå med på "hjemmedate" med film og sånt på første date. Første date bør være litt utenom det daglige. For å bli skikkelig kjent med noen, ta de med på en spasertur, snakk sammen, gå på kafe, eller ta de med deg dersom du må kjøpe deg klær eller noe. Gjør noe sammen, ikke spill eller film, ikke noe som gjør at dere har ansiktene rettet mot noe annet.

En ting til, hva hvis dama faktisk har lyst til å kline/ ha sex, hva da? Da kan ho miste interessen for deg, fordi ho tror at du ikke er interessert. Hvis du ikke vil gå for fort frem, begynn med å berøre hånda til dama, da gir du klar beskjed på at du er interessert.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg VET jo ikke. Men hallo; gåstil? Da foreslår jeg at du gjør som i Top Model; øver deg på catwalken. ;)

Symmetri? Wtf? Er det ikke lov å være usymmetrisk? De fleste mennesker er da ikke symmetriske.

Symmetri, etter høyde, er det første kvinner ser etter hos en mann! Hvor mere symetrisk, hvor mere attraktiv. Dette skjer derimot ubevisst(fermoner)

Sitter med mye fakta som jeg gjerne skulle vært uten!!

Endret av danbanan
Skrevet

Her var det mye "nyttig" tips fra kvinnebrukerne som vanlig :fnise:

Ender bare opp med at menn må presisere og avkrefte alle overanalyseringene fra kvinner her inne som vanlig. Good luck dan, men tror ikke disse kvinnene er i stand til å svare deg. Hør med noen ordentlige pick-up-artister som vet hva de snakker om.

Skrevet

Symmetri, etter høyde, er det første kvinner ser etter hos en mann! Hvor mere symetriks, hvor mere attraktiv. Dette skjer derimot ubevisst(fermoner)

Sitter med mye fakta som jeg gjerne skulle vært uten!!

Jaja, jeg er bare en gammal kjerring som ikke dater, men den der var likevel helt ny og noe jeg aldri har tenkt over. Men kanskje jeg er merkelig som syns at et ansikt med sjel, i mangel på bedre ord, er mer attraktivt enn det bildepene.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...