Gå til innhold

Hvor ofte setter dere på oppvaskmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier i grunnen alt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det veksler mellom hver og annenhver dag. Vi er to stk, men har en litt smalere oppvaskmaskin, som tar 9 kuverter i motsetning til 12, som er normal størrelse.

Skrevet

Vi er fire stk, og den går ca. en gang i døgnet.

Skrevet

Hver dag/ annenhver dag.

Skrevet

Hver dag/annenhver dag. Setter den alltid på om vi skal vekk over flere dager. Ekkelt å finne mugg når man åpner den, selv på skylt oppvask.

Gjest Survival
Skrevet

3 ganger i uka ca. To personer med masse klær, og en svær vaskemaskin som tar mye på en gang.

Skrevet

Har liten benkoppvaskmaskin. Vi er to stykk og setter den på stort sett en gang i døgnet.

Skrevet

3 ganger i uka ca. To personer med masse klær, og en svær vaskemaskin som tar mye på en gang.

Oppvaskmaskin, var det vel... :)

• Liker 2
Skrevet

Daglig. Vi er 4/5.

Skrevet

1-2 ganger om dagen

er to voksne og et småbarn

Gjest Cessie
Skrevet

Hver andre eller tredje dag når gubben er hjemme, ca. to ganger i uka når det bare er meg her...

Gjest Swipper
Skrevet

Hver dag/annenhver dag.. Kommer helt an på hva som er til middag :P Vi er forresten 2 stk.

Gjest Survival
Skrevet

Oppvaskmaskin, var det vel... :)

HAHA! :fnise: Tror jeg må være litt trøtt om dagen. Oppvaskmaskinen setter vi på ca annenhver dag :)

Skrevet

Vi er to stk.

Maskinen går ca annenhver dag i "normalperioder".

Den går hver dag i perioder hvor vi spiser litt mer fancy middag, når vi har hatt gjester osv.

Skrevet

Gjennomsnittlig går den annenhver dag, tror jeg. Vi er to voksne og ett barn.

Skrevet

Vi er to stk den ene uka og tre den andre og setter den på ca en - til to ganger i uka.

Skrevet

Jeg bor alene, så jeg setter den på maksimum en gang i uken. Og minimum når det ikke er flere middagstallerkner igjen, av og til kan det ta noen uker.

Skrevet

Er alene og kjører den ca hver annen, hver tredje dag, men skyller såpass godt av, at jeg kun kjører den på hurtigprogrammet :) Liker ikke å ha oppvask stående i maskinen for lenge, samt at jeg ikke er noe glad i høye strømregninger :)

Skrevet

Vi er to voksne og maskinen blir satt på ca annenhver dag.

Noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere avhenig av hva vi bruker av oppvask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...