Gjest Elses Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Hei alle dere ! Jeg vet ikke om noen av dere leste mitt forrige innlegg, men uansett så er det vel bare å ta en titt på det slik at dere forstår sammenhengen. Men kort og godt ble jeg dumpa på sms forrige uke, noe jeg satte veldig liten pris på. Akkurat der og da følte jeg meg veldig brukt, og var ganske så lei meg. Jeg har blitt dumpa en gang tidligere, og jeg havnet faktisk så langt nede at jeg prøvde å ende alt. Derfor valgte jeg nå å bare komme meg opp og glemme hele fyren. Selvfølgelig hadde jeg et ønske om at han skulle angre, hvem har vel ikke det ? Men ... jeg trodde faktisk ikke han skulle angre, i alle fall ikke så fort. Følte jeg satt litt med skjegget i postkassa når jeg fikk høre det. I starten var jeg veldig sur på han og eneste jeg klarte å si når han sa han savnet meg var "jeg savner den jeg trodde du var, men ikke deg" ... kall meg gjerne barnslig som sa det, men jeg akkurat der var jeg veldig sur. Han kom med en ordentlig unskyldning, og jeg tror oppriktig at han mente den. Jeg merker veldig lett om en unskyldning virkelig betyr noe eller bare er viss vass. Uansett så satt vi å snakket masse og både jeg og han fikk snakket ut om dette. Jeg sa akkuratt hva jeg mente, og han lyttet etter. Kort og godt så ble alt oppklart, og det er tydelig at det ble noen missforståelser under smsdumpingen, både av hva han sa og jeg svarte. Uansett, greia nå er at han spurte om han kunne be meg på date til helgen. Jeg har nå altså gått med på det, men har foreløpig stengt ute alle følelser og forhåpninger. Jeg sa til meg selv at hvis han ikke tar noe kontakt med meg fram mot helgen, og viste rett og slett null interesse så kom jeg til å si nei til å møtes, rett og slett fordi da ser jeg ikke poenget. Dette skjedde på torsdagen, og vi har nå snakket sammen på sms og facebook hver dag, og det er han som tar kontakt. I tillegg må jeg innrømme at jeg fikk litt bakoversveis i går når jeg ble oppringt av han fordi han bare ville snakke litt med meg. Han hadde absolutt ingen ting å snakke om, men alikvel ringte han meg flere ganger bare for å snakke. Kall meg gjerne innbilsk, men det virker som at han har savnet å snakke med meg. Bare for å skyte inn en liten ting her så var det første han sa etter at vi hadde blitt venner igjen at det var godt å snakke med meg igjen og at han har savnet det. I tillegg har jeg også fått høre at vennene hans vet hvem jeg er, har hørt mye om meg og noen har faktisk kommet til meg og spurt om jeg er henne. Jeg vet med meg selv at hadde jeg gjort sånt mot en gutt hadde jeg vært interessert i han. Jeg hadde aldri giddet å bruke så mye tid på å snakke med en person om jeg ikke var interessert ... rett og slett. Men nok om det. uansett, hva synes dere ? hva tror dere og har dere noen tips til hvordan jeg kan oppføre meg fremover ? Jeg har vært veldig tilbakeholden nå etter vi ble venner, og det har fått han til å bare snakke enda mer enn før, men hvis dere har noen tips uttover dette så settes det stor pris på ! Hvis dette fortsetter fremover og jeg velger å ta ned disse såkalte "veggene" jeg har og lar han slippe helt innpå meg så MÅ det være verdt det. Så ut ifra hva jeg har sagt så trenger jeg bare litt hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre ... blir snart tullete av å sitte å finne ut av dette
Sophia Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Alle har lov til å angre. Men de kan ikke regne med å bli tatt tilbake. Jeg skjønner skepsisen din, men for meg virker det som om han virkelig angrer og vil ha deg tilbake. Hvis du fortsatt har følelser for han så hvorfor ikke? Jeg har slått opp med en gutt før, og angret som en hund etter noen dager. Er noe i klisjeen at man ikke vet hva man har før man har mistet det. Jeg gjorde det samme som eksen din, og heldigvis for meg tok min meg tilbake. Vi er fortsatt sammen - 3 år siden det skjedde og er veldig lykkelige. Så det kan gå bra! Tror du gjør lurt i å være litt tilbakeholden. Synes du skal stille på daten, og se det hele ann:) 1
Steinar40 Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Det første du må forstå; det er at en unnskylding ikke betyr en dritt! Det er med andre ord bare tomt prat. Det eneste som betyr noe er hvordan folk faktisk oppfører seg. Er det ikke samsvar mellom prat og handling så er det ingenting å stole på, ingenting å håpe på, og ingenting å kaste bort tia på. Skjønner du det, TS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå