AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Nå har jeg prøvd alt. Jeg har kuttet kontakten helt, jeg har drukket, jeg har holdt meg edru, jeg har datet, jeg har hatt ONSer, jeg har holdt meg i sølibat, jeg har fått meg nye hobbyer og nye venner, begynt i ny jobb og i det hele tatt. Men den mannen er fortsatt bom fast inni hodet mitt. Jeg tenkte i begynnelsen at jeg måtte komme meg på egne ben og det har jeg klart, på den måten at jeg absolutt ikke føler at jeg er avhengig av han for å leve et godt liv. Det går veldig fint uten han. Men det er allikevel bare han jeg vil ha! Hva søren skal jeg gjøre for å få han vekk? Må jeg flytte fra landet? Er lobotomi eneste løsning? Av How I Met Your Mother har vi lært at det tar enten a. halve tiden av forholdet b. en uke for hver måned man var sammen c. 10000 drinker eller d. antall skritt det tar ut av soverommet. Jeg kan avkrefte for alle KGere her og nå at noe som helst av det der fungere. Tro meg, been there, done that, won the t-shirt. Noen som vil lide med meg?
KristinL Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg kan godt lide sammen med deg! Vært slutt med min eks i straks 8 mnd'er og jeg er fortsatt ikke over han. Akkurat det er vel min egen feil siden jeg har fortsatt å ha sex med han ganske regelmessig, men det er det slutt på nå, så håper bare jeg klarer å holde det.. Vi kommer nok over de til slutt skal du se
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Samme her, prøvd alt det der! What the fuck to dooo
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 mann her som sliter med å komme over eksen... ting som ikke har funket. kan ikke kutte kontakt pga felles barn. ha sex med andre personer, det får meg bare til å savne sexen med eksen pga den var bedre.sier seg jo selv,vi kjente hverandre . date...føler det blir feil,da man feks ikke ser samme utstråling, ikke samme vakkre øyne,hår hud osv. drikke og være med kompiser. ender alltid opp med og tenke på hva vi kunne gjort i steden sammen. føler man kaster vekk tiden. reise vekk. nei. tips?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Har noen av dere andre og ts sagt det til eksene deres hva dere føler?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Har noen av dere andre og ts sagt det til eksene deres hva dere føler? ja... gjendsidige mellom oss da. hun sliter med og komme over meg også. mener hun sier hun alltid vil være min, og det hjelper jo ikke meg med og komme over henne.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 ja... gjendsidige mellom oss da. hun sliter med og komme over meg også. mener hun sier hun alltid vil være min, og det hjelper jo ikke meg med og komme over henne. Hvorfor er det slutt mellom dere da? Hvorfor prøver dere ikke å ordne opp?
KristinL Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Har noen av dere andre og ts sagt det til eksene deres hva dere føler? Jepp, men jeg dreit meg ut, derfor vil han ikke ha meg tilbake. Så er jo i bunn og grunn min egen feil, men like ille for det.. Har troa på at det en dag kan ordne seg da, men er nok litt naiv der
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Jepp, men jeg dreit meg ut, derfor vil han ikke ha meg tilbake. Så er jo i bunn og grunn min egen feil, men like ille for det.. Har troa på at det en dag kan ordne seg da, men er nok litt naiv der Men er han over deg da?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Merker jeg kjenner meg så altfor godt igjen i det her. Brukte selv 1år å komme over eksen min første gang, og når jeg endelig var over han så tok han søren meg kontakt og sa han angret ... og da brukte jeg et halvt år til på den tullingen. Uansett hva jeg gjorde klarte jeg ikke slutte å tenke på han, og gudene vet egentlig hvorfor ... begynner bare å le hver gang jeg tenker på at jeg har grått over den gutten der. Jeg prøvde virkelig alt dere har nevnt over for å komme over han, men ingen ting funka. Jeg rømte faktisk landet også, det endte med både hjemlengsel og kjærlighetssorg så det anbefaler jeg ikke ! Uansett, jeg har egentlig ingen tips til dere annet enn at det tar tid ... noen bruker 1 dag, noen 1 mnd mens andre bruker flere mnd og kanskje år. Eneste jeg vet er at det funker ikke å skyve følelsene sine vekk, det vil bare slå hardt tilbake på deg i senere tid. Men lykke til da dere
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #11 Skrevet 17. april 2012 Hvorfor er det slutt mellom dere da? Hvorfor prøver dere ikke å ordne opp? pga vi er så forskjellige. til slutt så bare glefset vi til hverandre.og når man har barn sammen,så må man da gjøre det slutt. ikke bra for barnet og se foreldrene sine sånn mot hverandre. testa ut samlivsterapaut osv. hjalp ikke. ble nesten værre.
KristinL Skrevet 17. april 2012 #12 Skrevet 17. april 2012 Men er han over deg da? Han sier han er det, men har ikke helt troa på det når han fortsatt blir sjalu og fortsatt vil ha sex med meg Men han sier han aldri kommer til å stole på meg, og derfor kommer vi ikke til å bli sammen igjen.
Steinar40 Skrevet 17. april 2012 #13 Skrevet 17. april 2012 Noen som vil lide med meg? Nei takk. Du får ta deg selv i nakken. 1
MiniSilje Skrevet 17. april 2012 #14 Skrevet 17. april 2012 Jeg føler med deg... Kommer heller ikke om min og har nå ikke hatt noe kontakt eller sett han på 8 måneder, før for ca en uke siden da vi møttes sammen med en del andre folk, og han var total forandret. Hvordan i alle dager kunne han gå fra å være verdenes søteste og ta så godt vare på meg, til å bli sånn han er nå, overser meg, kald og kjølig... Dette såret utrolig mye selv om det har gått 8 måneder og jeg føler fremdeles at jeg går og håper på at det skal komme tilbake, for vi var jo ment å være sammen resten av livet... faen heller, det suger hardt
Steinar40 Skrevet 17. april 2012 #15 Skrevet 17. april 2012 (endret) Jeg føler med deg... Kommer heller ikke om min og har nå ikke hatt noe kontakt eller sett han på 8 måneder, før for ca en uke siden da vi møttes sammen med en del andre folk, og han var total forandret. Hvordan i alle dager kunne han gå fra å være verdenes søteste og ta så godt vare på meg, til å bli sånn han er nå, overser meg, kald og kjølig... Dette såret utrolig mye selv om det har gått 8 måneder og jeg føler fremdeles at jeg går og håper på at det skal komme tilbake, for vi var jo ment å være sammen resten av livet... faen heller, det suger hardt Begriper bare ikke at du vil ha noen som åpenbart ikke vil ha deg Du kan jo ikke akkurat misforstå oppførselen hans? Ifølge deg så er den jo krystallklar når du treffer på han. Endret 17. april 2012 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #16 Skrevet 17. april 2012 TS her. Ja, jeg har fortalt han det. Det hjalp ikke. Han er ikke der følelsesmessig. (Sier han, men alt han gjør taler til det motsatte..) I bunn og grunn tror jeg problemet ligger i at jeg ikke tror på han når han sier at han ikke føler det samme. Jeg har en syk tanke om at jeg sitter på den virkelige ene, store sannheten. Jeg vet at det kommer til å bli oss igjen. Det sitter i ryggmargen, i hjerterota og i hjernebarken. Han er min sjelevenn og elskede. Det finnes ingen fremtid uten han. Antagelig har jeg sett for mye Disney i min barndom. Det høres jo helt sykt ut, men det er de innerste, dummeste, deiligste, fæleste tankene mine. Han er jo min.
RoH Skrevet 17. april 2012 #17 Skrevet 17. april 2012 Begriper bare ikke at du vil ha noen som åpenbart ikke vil ha deg Du kan jo ikke akkurat misforstå oppførselen hans? Ifølge deg så er den jo krystallklar når du treffer på han. Ekke så flink til å lide sammen med folk du da Steinar? Kan hende du har nok med egne sorger? 2
RoH Skrevet 17. april 2012 #18 Skrevet 17. april 2012 Er ikke så uvanlig at det tar både to og tre år og koble av. Foreslår hekta på et håp om kjærlighet, om du ikke alt har kvravla deg gjennom. Sier hvertfall noe på en relativt lettfattelig måte. Forøvrig funker rådet: Har jeg det bra nå? Vil jeg ha det sånn? hvis svaret er nei, gjør noe med det.
Steinar40 Skrevet 18. april 2012 #19 Skrevet 18. april 2012 TS her. Ja, jeg har fortalt han det. Det hjalp ikke. Han er ikke der følelsesmessig. (Sier han, men alt han gjør taler til det motsatte..) Det er akkurat der problemene dine sitter, ja. Altså at det ikke er samsvar imellom det han sier og det han gjør. Dette reagerer vi mennesker på med å bli usikre på hva den andre egentlig vil. Interessant psykologisk fenomen i seg egentlig. Det betyr nok i praksis at han rett og slett er usikker selv. Og det viser seg altså at usikkerhet er smittsomt. Det blir ei salig røre av håp og usikkerhet. Meget uheldig situasjon.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #20 Skrevet 18. april 2012 Huff da! Føler med dere. Og kjenner at jeg er veldig glad for at jeg kom fort over eksen. Var ferdig med forholdet og fornøyd og glad som singel, samt klar for å være venner å beholde kontakten sånn ca samme minuttet som vi gjorde det slutt :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå