Gå til innhold

kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd at jeg skulle skrive et inlegg som dette, men ser mange har fått god hjelp før og jeg begynner å bli små desperat.

Jeg trenger hjelp til å finne en kjole. jeg skal i bryllup og skal ha fotsi kjole. Ikke fordi inbydelsen krever det, men fordi de som gifter seg og vennene er litt eldre enn meg og går kun med kjoler ned til knærene. jeg synes ikke denne kjolelengden kler meg (eller mange andre:P), og trenger derfor en maxikjole. Har gått ut med disse før i lårkort og selv om det er en skikkelig røffe gjeng med tattoveringer og piercinger all over så følte jeg meg litt tøsete i den svarte lårkorte kjolen min:P

Jeg ønsker en enkel, muligens ensfarget kjole. Ikke for lys, ikke svart. Vil ha et tynt stoff, ikke de der tykke amerikanske ballkjole stoffene. Ikke mye dill og bling. Vill ikke ha den altfor stiv og formel, men det kan jo ikke være en typisk bommuls singlet som går til bakken, eller en strandkjole.

Jeg er ei tynn lav jente, men har store bryster og kan dderfor ikke gå med dyp utdrigning eller den typen hvor "BH'en" på en måte er sydd inn i kjolen.

Så om noen tillfeldigvis har sett en flott kjole på nettet, gi bekjed:) Fant en nydelig på asos, men de hadde ikke størrelsen:( Si gjerne i ofra bare vet om en stide de selger dette.

Er dere evig takknemlige:) :helen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mange fine kjoler her

se om noe passer:)

AnonymBruker
Skrevet

Kjolesalongen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...