Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg skal veldig snart begynne på p-pillen.

Har i en mnd eller to tatt folat. Er det noe annet jeg bør få i meg?

Har lest så mye forskjellig, så blir helt usikker :s

Omega 3 kan vel være greit både som prøver og ved graviditet?

Spiser litt for lite fisk (skjerpe seg*), så da vil vel det dekke inn for mesteparten?

Multivitaminer?

Kjenner at det sitter litt langt inne å dra til legen for å sjekke om jeg trenger noe spes.

Ved tidligere sjekker har jeg ikke manglet noe spes før hvertfall.

Bortsett fra jern, men det er noen år siden,

Noen som kan hjelpe?

Vil ikke ta farlig mye heller...(om det går an?).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg skal veldig snart begynne på p-pillen.

SLUTTE på p-pillen, ikke begynne. Hjelpes :fnise:

Skrevet

Jeg tok folat og omega 3. Du får også omega 3 multivitamin. Når jeg ble gravid begynte jeg på kosttilskudd for gravide. Men når jeg var over 1 trimester gikk jeg over på omega 3 multivitamin. Fant ut at den hadde samme vitamininnhomd for kosttilskudd beregnet på gravide i 2 trimester. (-kalsium)..

Skrevet

Jeg har sluttet på p-pillen; men når kommer mensen da? Jeg har tatt microgynon der jeg har en ukes opphold for å få mens. Jeg aner jo ikke hvilken syklus jeg har; men jeg sluttet på p pillen i midten av mars (hadde mens da). Vil vite når jeg har EL! :kjefte: Noen råd?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet på p-pillen; men når kommer mensen da? Jeg har tatt microgynon der jeg har en ukes opphold for å få mens. Jeg aner jo ikke hvilken syklus jeg har; men jeg sluttet på p pillen i midten av mars (hadde mens da). Vil vite når jeg har EL! :kjefte: Noen råd?

Litt tålmodighet :) Du er bare i første måneden, mensen kommer snart.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vanlig mensen 30 dager etter første dagen i pillemensen(som kom da jeg sluttet på pillen). Men tror det kan variere veldig. Du har hvertfall eggløsning ca 14 dager før mensen kommer. Mitt tips er å ha regelmessig sex, da trenger man ikke tenke sånn på når man har eggløsning. Men det viktigste er å nyte prøveperioden. Personlig fikk jeg veldig økt sexlyst av å slutte på pillen, så det passet jo fint :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...