Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva syns du?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe av den største dritten som selges! Det er ikke annet enn vaselin tilsatt lukt og farge og dyttet inn i en «fin» tube.

Skrevet

Den er tykk og vanskelig å få utover. Konsistensen er nesten som litt myk vaselin. Jeg bruker den bare på helt små områder. Og lukta er helt forferdelig. Men den heler små hudskader fantastisk bra.

Skrevet

Jeg har lest ingridiensene, og ja, de er shit. Hadde jeg lest ingridiensene før jeg noen gang prøvde den hadde jeg ALDRI kjøpt den. Men det er nå ganske nylig at jeg har funnet ut innholdet, men jeg elsker den. og jeg synes virkelig den funker helt vanvittig bra. Et tykt lag med krem om natten, dagen etter er leppene mine fine igjen. Forstår ikke hvorfor, men jeg føler ivertfall at den funker.

Gjest Tigress
Skrevet

Genial, funkar i alle fall veldig fint på sår hud, er det kan hende mentol eller noko slikt i han?

Skrevet

Jeg synes den lukter tjære. Men nå finnes den visst i luktfri. Jeg vet ikke om jeg tror på det. Jeg bruker heller ren lanolin til lepper, tørre flekker osv, og jeg har ikke endt opp i helvete foreløpig. Now, shoot me. :fnise:

Skrevet

den er fin til min lett allergiske hud, den store tuben som står opp ned.

Skrevet

Prøvde den en gang, men synes den luktet så grusomt at jeg ikke ville kjøpe den.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...