AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Hei :-) Jeg er litt usikker på forskjellen når man plasserer studievalg. Feks ønsker jeg meg inn på et studie, men dette har jeg trolig ikke karakterer til. Hvis jeg plasserer dette på nr 1 og et annet studie på nr 2. Får jeg da mindre sjanse for å komme inn på 2 hvis 1 ikke gikk. Fordi de allerede har tatt inn de som satte min nr 2 på 1. Håper noen forstod noe av dette å kan hjelpe :-) Takk
Miah Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Nei. Om du ikke kommer inn på førstevalget har du likevel like store sjanser for å komme inn på nummer to. Det handler om karakterer.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Ok, tusen takk for svar. Alderspoeng og kjønnspoeng man skal ha, legges det til automatisk eller må man selv registrere dette noe sted?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Ok, tusen takk for svar. Alderspoeng og kjønnspoeng man skal ha, legges det til automatisk eller må man selv registrere dette noe sted? Tror det legges til automatisk om jeg ikke tar helt feil
Witten Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Alderspoeng og kjønnspoeng legges til automatisk. Altså du trenger ikke sende inn eller registrere noe. Når det gjelder prioriteringsrekkefølgen, så har du like stor sjanse for å komme inn på 2.valget ditt, som de som har satt det som førstevalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå