Gjest Gjest Skrevet 16. april 2012 #21 Skrevet 16. april 2012 Flott, nå kommer jeg for all tid til å tenke på avføringsrester på laken og nedspermet vannglass når jeg er på hoteller... 1
Gjest Grønnblomst Skrevet 17. april 2012 #22 Skrevet 17. april 2012 (endret) Jo, vi får gjesteliste. Men da går det vel an å konfrontere gjestene? F.eks "beklager, men slike som deg kan vi ikke ha her flere ganger. Vi foreslår at du velger et annet hotell neste gang, da du ikke vil få plass her igjen, med mindre du kan oppføre deg" Endret 17. april 2012 av Grønnblomst
Gjest Quake Skrevet 17. april 2012 #23 Skrevet 17. april 2012 Kaste ut en gjest fordi de slenger bind omkring eller skitner til hotellsenga er da litt drøyt. En ting er om de knuser alt av inventar..da kan de kastes ut. Ellers så er jo hotellene avhengig av gjester, så å kaste de ut for hver minste lille ting er urealistisk.
Djungelvrål Skrevet 17. april 2012 #24 Skrevet 17. april 2012 Yes o-store stuepike. Her har du en av gjestene dine TS.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2012 #25 Skrevet 17. april 2012 Er man på hotell så er man på hotell! Er alle stuepiker like sure og fordømmende som deg, så skal jeg gjerne sørge for at det ser ekstra grisete ut etter meg neste gang også. Så skal du nå ihvertfall få jobbe litt for pengene;) Sure kjerring!
Djungelvrål Skrevet 17. april 2012 #26 Skrevet 17. april 2012 Jepp, hadde rett? Er du en av de som ikke dusjer på en uke og som runker i glass? 2
Gjest Quake Skrevet 17. april 2012 #27 Skrevet 17. april 2012 Er man på hotell så er man på hotell! Er alle stuepiker like sure og fordømmende som deg, så skal jeg gjerne sørge for at det ser ekstra grisete ut etter meg neste gang også. Så skal du nå ihvertfall få jobbe litt for pengene;) Sure kjerring! Værsegod for min del, ekstra skittne rom for jeg ekstra betalt for =D 1
Gjest J.Bourne Skrevet 17. april 2012 #28 Skrevet 17. april 2012 (endret) Huff! Endret 17. april 2012 av J.Bourne
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #29 Skrevet 17. april 2012 Har hele tiden hatt en fantasi om stuepiker.. At de kommer inn mens jeg ligger naken i senga eller noe.. Men rydder etter meg,det gjør jeg!
Gjest Grønnblomst Skrevet 17. april 2012 #30 Skrevet 17. april 2012 Kaste ut en gjest fordi de slenger bind omkring eller skitner til hotellsenga er da litt drøyt. En ting er om de knuser alt av inventar..da kan de kastes ut. Ellers så er jo hotellene avhengig av gjester, så å kaste de ut for hver minste lille ting er urealistisk. Ja, det er jo det men jeg skjønner bare ikke at det er mulig å bli så ekkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå