Gjest stuepiken Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har jobbet som stuepike ved et stort konferansehotell i et par år. På denne tiden har jeg sett mye rart på hotellrommene.. Jeg ser ofte gifteringene ligger på glasshylla på badet. Det ligger ofte "flyers" eller reklame fra diverse strippebarer i visitkorformat på skrivebordet. Når jeg kommer på jobb kommer det kollegaer av motsatt kjønn løpende fra et rom til et annet. Og når jeg skal rengjøre rom hender det at senga på ett eller flere rom i reisefølget fra samme firma står urørt. Dette er nå en ting. Men fy f... så grisete noen av gjestene er. Menn som bor hos oss i ei uke som ikke bruker dusjen eller vasken på hele uka. Noen tar den enda et skritt videre og bruker ikke toalettpapir engang, og hver dag må jeg bytte laken på senga fordi de etterlater seg et brunt spor når de aker seg ut til sengekanten. Folk snyter seg i gardinene, evt smører buser på vegger og hodegavlene. Skyller ikke ned hverken bimmelim eller bommelom. Legger fra seg snuskladder på møbler, evt sover med snus slik at det renner ut over sengetøyet. Kler av seg møkkete undertøy med bremsesporet UT og lar dette ligge midt på baderomsgulvet. Ronker og spermer oppi glass som de lar stå på nattbordet!! Skulle tro folk er vokst opp i skogen. Ekle, skitne og utro. De av dere som måtte føle dere truffet, skjerp dere! 13
Gjest stuepiken Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg hadde byttet jobb En vakker dag, når jeg er ferdig med studiene 3
Gjest Quake Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Ikke glem kvinnfolkene som smører sminken og hårsprayen sin over hele hersens badet og slenger brukte mens bind omkring som om det skulle være roseblader. 3
Envy Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Har alltid lurt på alt det rare stuepikene må finne rundt forbi på hotellrom. Jeg ville byttet jobb, TVERT! Hehe, hadde ikke orket rydde i alt ekleriet dems Syns det var ekkelt nok å rydde de møkkete tallerkene til disse "fine" gjestene på hotellrestaurant. 2
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Jeg har jobbet som stuepike ved et stort konferansehotell i et par år. På denne tiden har jeg sett mye rart på hotellrommene.. Jeg ser ofte gifteringene ligger på glasshylla på badet. Det ligger ofte "flyers" eller reklame fra diverse strippebarer i visitkorformat på skrivebordet. Når jeg kommer på jobb kommer det kollegaer av motsatt kjønn løpende fra et rom til et annet. Og når jeg skal rengjøre rom hender det at senga på ett eller flere rom i reisefølget fra samme firma står urørt. Dette er nå en ting. Men fy f... så grisete noen av gjestene er. Menn som bor hos oss i ei uke som ikke bruker dusjen eller vasken på hele uka. Noen tar den enda et skritt videre og bruker ikke toalettpapir engang, og hver dag må jeg bytte laken på senga fordi de etterlater seg et brunt spor når de aker seg ut til sengekanten. Folk snyter seg i gardinene, evt smører buser på vegger og hodegavlene. Skyller ikke ned hverken bimmelim eller bommelom. Legger fra seg snuskladder på møbler, evt sover med snus slik at det renner ut over sengetøyet. Kler av seg møkkete undertøy med bremsesporet UT og lar dette ligge midt på baderomsgulvet. Ronker og spermer oppi glass som de lar stå på nattbordet!! Skulle tro folk er vokst opp i skogen. Ekle, skitne og utro. De av dere som måtte føle dere truffet, skjerp dere! Yes o-store stuepike.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Enkelte folk har misforstått hva et hotellrom brukes til. Jeg forlater det ikke ferdig oppredd og shined, men jeg kaster søpla dit den skal, legger ikke fra meg bind og dritt, sminker meg ikke rundt om på veggene, og ingenting av det dritet TS nevner, ÆSJ, JÆVLA DRITTFOLK!!! 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Til kvinner vil jeg gjerne gjøre oppmerksom på at bindene forsvinner ikke av at dere stapper dem inn i dorullen som henger på veggen heller.
Strikkemamma Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Æææææææææææææææææææææææææ-ææææsj...!!! 7
Gjest Nuppdupp Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 fysj! kan du ikke sette opp en lapp om hvordan man vasker rompa? 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 Hvordan vet du at dette er menn? En som vasker hotellrom har da ikke gjesteliste, og vet vel ikke alltid hvem som bor på rommene. Regner med at i noen tilfeller møter man de som bor der, men neppe i alle.
Gjest Quake Skrevet 16. april 2012 #15 Skrevet 16. april 2012 Hvordan vet du at dette er menn? En som vasker hotellrom har da ikke gjesteliste, og vet vel ikke alltid hvem som bor på rommene. Regner med at i noen tilfeller møter man de som bor der, men neppe i alle. Jo, vi får gjesteliste.
Gjest Quake Skrevet 16. april 2012 #16 Skrevet 16. april 2012 Hahaha troll? Om det er det eller ikke, så skjer slike ting faktisk konstant på hotell.
Britt Banditt Skrevet 16. april 2012 #17 Skrevet 16. april 2012 En vakker dag, når jeg er ferdig med studiene Det finnes da mange andre jobber man kan ha mens man studerer.
Gjest stuepiken Skrevet 16. april 2012 #18 Skrevet 16. april 2012 Hvordan vet du at dette er menn? En som vasker hotellrom har da ikke gjesteliste, og vet vel ikke alltid hvem som bor på rommene. Regner med at i noen tilfeller møter man de som bor der, men neppe i alle. De fleste gjestene bor hos oss over flere døgn, og det er ikke vanskelig å se om det er en mann eller dame som bor på rommet. Det står som oftest toalettsaker fremme og det ligger tøy oppå kofferten eller hengt over en stol etc.. De fleste er gjester iforbindelse med kurs og konferanser, og de kvinnelige gjestene pleier å være veldig ordentlige av seg. De eneste gangene jeg har opplevd grisete kvinnfolk på hotellet så har dette vært jenter på venninetur i helgene. Da er det helst sminke og vin som er sølt utover, ingen sak overhodet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #19 Skrevet 16. april 2012 Har nettopp bodd ei uke på hotell i utlandet, og der sørga vi for at det så skikkelig ut etter oss når vi gikk ut om morgenen, for ofte så traff vi på renholdspersonalet i gangen... (Ikke at vi griser til vanlig, altså! :gjeiper: )
Gjest Grønnblomst Skrevet 16. april 2012 #20 Skrevet 16. april 2012 Æsj, Æsj, Æsj! Er det virkelig mulig. Fy så ekkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå