Gjest kittycat Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 gå til healer som kan kjenne på atmosfæren elns 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Sex er et samspill, søta. Det finnes gode og dårlige sexpartnere. Det ekke til å komme bort fra. 1
KristinL Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Lykke til med å finne ut om personen er god i senga uten å hatt sex med h*n! 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Hvis han er glad i god mat! Da setter han pris på nytelse, og da har han sannsynligvis også en matchende libido Styr unna menn som spiser utelukkende for å holde liv i skrotten. 1
Gjest Raindrops Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Du får spørre de som har vært der før deg :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Hvis han er glad i god mat! Da setter han pris på nytelse, og da har han sannsynligvis også en matchende libido Styr unna menn som spiser utelukkende for å holde liv i skrotten. Trykker han i seg burgeren på 20 sekunder eller nyter han hver bit? Dette kan fortelle mye. Førstnevnte mann er gjerne en som kjører på for å få orgasme raskest mulig, og så snur seg for å sove. Sistnevnte setter også pris på oppvarming og etterkos. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Kjedelig og lite varierende kosthold = ikke glad i å eksperimentere = misjonær hver gang. Grandis til middag = grandis-sex.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 På restaurant: er han mannen som klager på kelneren? I så fall er han nok ikke mye hyggelig å ha med å gjøre i sengemalmen heller, for man kan jo ikke regne med at alt går på skinner.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Mater han deg når dere er ute og spiser? For eksempel ved å la deg smake på desserten hans fra egen skje? Da er han nok en mann som vet å sette pris på deg i senga.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 Ta han med ut på dansegulvet. - har han rytmesans? - slår han seg løs? - varierer han, eller gjør han det samme hele tiden? Er svaret nei på noen av disse spørsmålene, er det best å holde seg unna. Han kan mest sannsynlig ikke gi deg det du fortjener.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #14 Skrevet 16. april 2012 Se på ansiktsuttrykkene hans. Er det aldri en mine å se? Samme uttrykket hele tiden? I så fall varierer han neppe veldig entusiastisk i senga heller. Hør på hvordan han snakker. Monotont og kjedelig = monoton og kjedelig sex. Er han utadvendt og flink med mennesker, eller absorbert med seg selv? Tenker han bare på seg selv er han nok ingen mester i senga.
Bullet Skrevet 16. april 2012 #16 Skrevet 16. april 2012 Eneste du kan gjøre er egentlig å ligge med personen for å finne det ut. Man burde egentlig være jævla god til å lese mennesker på utsiden for å finne ut om personen er god i sengen eller ikke uten å prøvekjøre. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #17 Skrevet 16. april 2012 Legg merke til hvor han setter seg når dere er ute for å ta en drink. Setter han seg slik at han har utsikt over hele barlokalet, eller slik at han har fokus på deg og ikke så mye annet? Sex handler om å ha fokus på bare dere to.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #18 Skrevet 16. april 2012 Eneste du kan gjøre er egentlig å ligge med personen for å finne det ut. Man burde egentlig være jævla god til å lese mennesker på utsiden for å finne ut om personen er god i sengen eller ikke uten å prøvekjøre. :gjeiper: For noe tull. Man kan lese mye ut fra kroppskontakt. Gir han deg klemmer og tar på deg med jevne mellomrom? Eller går han bare ved siden av og ser i bakken? Handshaker han med kameratene, eller sier han bare "hei"? Nordmenn er generelt fryktelig stive, og vi er også dårlige i senga i forhold til søreuropeiske menn. Kroppsspråk i hverdagen forteller mye om hvordan en person er i senga.
Gjest "gjest" Skrevet 16. april 2012 #19 Skrevet 16. april 2012 Jeg har mye godt en greie med at hvis jeg liker hvordan en fyrs hender ser ut, så vil jeg like å ha dem all over meg.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #20 Skrevet 16. april 2012 Jeg nekter å godta at jeg skal være dårlig i senga fordi jeg er innadvendt og ikke liker å klemme veninne mine! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå