Gå til innhold

Hvordan finne ut om en person er god i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

uten å ha sex...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex er et samspill, søta.

• Liker 2
Gjest kittycat
Skrevet

gå til healer som kan kjenne på atmosfæren elns

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex er et samspill, søta.

Det finnes gode og dårlige sexpartnere. Det ekke til å komme bort fra.

• Liker 1
Skrevet

Lykke til med å finne ut om personen er god i senga uten å hatt sex med h*n!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er glad i god mat! Da setter han pris på nytelse, og da har han sannsynligvis også en matchende libido :) Styr unna menn som spiser utelukkende for å holde liv i skrotten.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Du får spørre de som har vært der før deg :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er glad i god mat! Da setter han pris på nytelse, og da har han sannsynligvis også en matchende libido :) Styr unna menn som spiser utelukkende for å holde liv i skrotten.

Trykker han i seg burgeren på 20 sekunder eller nyter han hver bit? Dette kan fortelle mye. Førstnevnte mann er gjerne en som kjører på for å få orgasme raskest mulig, og så snur seg for å sove. Sistnevnte setter også pris på oppvarming og etterkos.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig og lite varierende kosthold = ikke glad i å eksperimentere = misjonær hver gang. Grandis til middag = grandis-sex.

AnonymBruker
Skrevet

På restaurant: er han mannen som klager på kelneren? I så fall er han nok ikke mye hyggelig å ha med å gjøre i sengemalmen heller, for man kan jo ikke regne med at alt går på skinner.

AnonymBruker
Skrevet

Mater han deg når dere er ute og spiser? For eksempel ved å la deg smake på desserten hans fra egen skje? Da er han nok en mann som vet å sette pris på deg i senga.

AnonymBruker
Skrevet

se på hvordan han beveger seg.

AnonymBruker
Skrevet

Ta han med ut på dansegulvet.

- har han rytmesans?

- slår han seg løs?

- varierer han, eller gjør han det samme hele tiden?

Er svaret nei på noen av disse spørsmålene, er det best å holde seg unna. Han kan mest sannsynlig ikke gi deg det du fortjener.

AnonymBruker
Skrevet

Se på ansiktsuttrykkene hans. Er det aldri en mine å se? Samme uttrykket hele tiden? I så fall varierer han neppe veldig entusiastisk i senga heller.

Hør på hvordan han snakker. Monotont og kjedelig = monoton og kjedelig sex.

Er han utadvendt og flink med mennesker, eller absorbert med seg selv? Tenker han bare på seg selv er han nok ingen mester i senga.

AnonymBruker
Skrevet

Øyekontakt!

Skrevet

Eneste du kan gjøre er egentlig å ligge med personen for å finne det ut. Man burde egentlig være jævla god til å lese mennesker på utsiden for å finne ut om personen er god i sengen eller ikke uten å prøvekjøre. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg merke til hvor han setter seg når dere er ute for å ta en drink. Setter han seg slik at han har utsikt over hele barlokalet, eller slik at han har fokus på deg og ikke så mye annet? Sex handler om å ha fokus på bare dere to.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste du kan gjøre er egentlig å ligge med personen for å finne det ut. Man burde egentlig være jævla god til å lese mennesker på utsiden for å finne ut om personen er god i sengen eller ikke uten å prøvekjøre. :gjeiper:

For noe tull. Man kan lese mye ut fra kroppskontakt. Gir han deg klemmer og tar på deg med jevne mellomrom? Eller går han bare ved siden av og ser i bakken? Handshaker han med kameratene, eller sier han bare "hei"?

Nordmenn er generelt fryktelig stive, og vi er også dårlige i senga i forhold til søreuropeiske menn. Kroppsspråk i hverdagen forteller mye om hvordan en person er i senga.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har mye godt en greie med at hvis jeg liker hvordan en fyrs hender ser ut, så vil jeg like å ha dem all over meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å godta at jeg skal være dårlig i senga fordi jeg er innadvendt og ikke liker å klemme veninne mine! :snurt:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...