Gå til innhold

Leppepomade/balm med litt farge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det går jo mot sommer snart, og jeg ønsker meg lette produkter som gjør meg smekker ;) Så derfor ser jeg etter en balm som gir masse god pleie til leppene, samtidig som den gir leppene en litt freshere, men naturlig farge. Noen som har forslag? Jeg er ikke så lysten på å stikke fingrene nedi en liten krukke (både pga hygiene, og fordi det blir kliss på fingrene), så derfor vil jeg helst ha en i stickform, eller noe liknende. Gjerne noe med solfaktor også. Noen som har forslag? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Swarovski

iHerb har jo en hel haug hvis du liker det naturlig. http://www.iherb.com/Lip-Care?p=1&sr=1

Jeg har prøvd:

Alba Botanica, Blaze TerraTints Lip Balm, SPF 8 Solfaktor! Den jeg liker best. Fargen varer ikke så lenge, men den er sterk. Gir mye fuktighet til mine lepper. 2,48$

Aubrey Organics, Natural Lips, Sheer Tint, Ruby Frost Litt mer gloss følelse. Men ikke sånn at håret klistrer seg til leppene. Fin farge. 6,38$

Kiss My Face, Sheer Organic Shimmer, Garnet, Føles litt tørrere enn de andre. Fin farge. 3,81$

Hurraw! Balm, Tinted Lip Balm, Black Cherry Altfor oljete for min del. 3,19$

Desert Essence, Organics, Lip Rescue, Lip Tint, Italian Red Grape Gir ikke så mye farge. Men gir en deilig "tinglende" følelse. 4,03$

Alle disse kommer i flere farger. Jeg har vel for det meste prøvd de mørkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar! Jeg er litt kresen, så det tar nok sikkert litt tid før jeg finner en jeg liker godt nok, men skal sjekke ut både Hydracolor, de fra iHerb, og Burt Bees! Kom gjerne med enda flere tips :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Nimue sine plantepomader med litt farge. Mye fukt, transparante farger og er i stift. Men den selges kun på hudpleiesalonger, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sjekk ut Nimue sine plantepomader med litt farge. Mye fukt, transparante farger og er i stift. Men den selges kun på hudpleiesalonger, da.

Det hørtes ut som noe for meg! Er det disse du mener: http://www.nimueskin.com/products_view.html?cat=21&p_id=112 ? Hvor selges dette merket, litt mer spesifikt? Prøvde å google litt, men fant ikke ut. Gjerne noe i Trondheim, eller en nettbutikk, men hvis du vet om andre plasser vil jeg gjerne vite :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var disse jeg mente! Vet ikke om det blir solgt i Trondheim, men du kan ringe og høre med leverandøren (som selger produktene ut til hudpleiesalonger i Norge) og høre hvor din nærmeste forhandler ligger; BEAUTY PRODUCTS 23191000 (WWW.BEAUTYPRODUCTS.NO)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...