MariM Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Lurer fryktelig på hva guttene mine skal ha på seg på den store dagen. Først tenkte jeg at vi burde satse på noe som kan brukes på andre begivenhetsrike dager også...som f.eks en vanlig dress (fra H&M e.l)...men så har jeg nå revurdert dette, og har litt lyst å stase dem ordentlig opp for en gangs skyld Hvilket antrekk anbefaler dere som ser flott ut, og som samtidig ikke koster flesk (hvis det finnes noe med den kombinasjonen da ) Suger til meg alle tips! Finnes det noe annet enn vanlig dresser på H&M, Kappahl etc...eller må jeg på brudesalong?
jea Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Jeg har kjøpt brudepiker kjoler på h&m....Så du finner nok noe fint til gutter også.... Feks:Exit butikker.. Karusell Nettbutikk:www.lisenett.no/brudesvenn
verene Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 Leste litt fort jeg, trodde du mente de vordende brudgommer når du skriver "guttene våre". Må si jeg stusset da jeg leste du vurderte å kle ham i dress fra H&M..
Aelwyn Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Heisann. :D Dette spm har jeg stilt meg jeg oxo, og fant ut at istedenfor å leie klær til guttene min på brudesalongen til 750-850 pr sett, så kjøper jeg heller fra Lisenett og selger dem igjen i etterkant. :D Å betale 850 i leie, eller litt mer for å kjøpe fra Lisenett? Lett valg..
Tari Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Min lille gutt skal ha på seg svart bukse, hvit skjorte og sløyfe og magebelte i samme farge som kjolen til "småjentene" (tantebarn) skal jeg finne enkle brudepikekjoler..Men, jeg har ikke peiling på hvor jeg skal få tak i det da, er fortsatt inne i mitt lille hode...
MariM Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2004 Heisann. :D Dette spm har jeg stilt meg jeg oxo, og fant ut at istedenfor å leie klær til guttene min på brudesalongen til 750-850 pr sett, så kjøper jeg heller fra Lisenett og selger dem igjen i etterkant. :D Å betale 850 i leie, eller litt mer for å kjøpe fra Lisenett? Lett valg.. Ikke så vanskelig valg da, nei Det koster jo litt når man har 2 gutter ...... :o Visste ikke at de hadde antrekk til gutter på lisenett jeg, så hjertlig takk for tipset!!
-ida- Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 Vi har planer om at han skal ha det samme som faren, som skal ha sjakett tror jeg. Hvor kan jeg få tak i det da?
Tari Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Vi har planer om at han skal ha det samme som faren' date=' som skal ha sjakett tror jeg. Hvor kan jeg få tak i det da?[/quote'] Jeg tror Brudekjolen i Oslo har mange antrekk til barn..
LilleMy Skrevet 22. januar 2004 #10 Skrevet 22. januar 2004 Vi leide sjakett til de to guttene våre, og de så utrolig flotte ut. Og selv om det kostet litt var det deilig å slippe rengjøring/stryking/pressing av klærene i etterkant.
Lullu Skrevet 22. januar 2004 #11 Skrevet 22. januar 2004 Hva med bunad (ikke ekte selvsagt) på de begge? Dersom du kjøper etter mai (fikk ikke med meg når du skulle gifte deg.....), kan du finne noen på tilbud. Har sett mye fint på Fry Lyng.
-ida- Skrevet 22. januar 2004 #12 Skrevet 22. januar 2004 Da skal jeg gå inneom der, hvor ligger det?
Tari Skrevet 22. januar 2004 #13 Skrevet 22. januar 2004 Da skal jeg gå inneom der, hvor ligger det? Spørs hvor du mener.. Fru Lyng ligger ikke så langt fra Tinghuset, Brudekjolen ligger ved Egertorget i 2.etasje rett ovenfor Mama Rosa..
Gjest Tabby Skrevet 22. januar 2004 #14 Skrevet 22. januar 2004 På en brudesalong her jeg bor tar de 300 kr pr sett til barn (dette er sjakett, ikke sikker på hvordan det er med andre typer dresser) og da får man det helt ned til 3 års størrelse... Så jeg tipper vi skal gjøre det. Er helt enig i at de skal få være skikkelig staset opp de også. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå