AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg er så fortvilt over huden i ansiktet mitt om dagen. Uten sminke ser ikke huden min ut. Jeg har flere områder med pigmentflekker og røde prikker + at huden min virker sliten. Jeg tok kjemisk peeling i november og har vært flink å holde meg unna sola, men føler det ikke er blitt bedre. Det jevner jo ut huden med litt farge på den og nå føler jeg at jeg må ta litt sol en sjelden gang. Er det noen som vet hva man kan gjøre for å få en jevnere hudtone og kanskje noe som hjelper for en hud som er begynnt å aldres? Jeg ser tydelig store forskjeller bare på 1/2 år. Har mye porer, selv om jeg ikke har fått så mye rynker ser huden min gammel ut. Dette tar på selvtilitten og jeg grøsser med tanken å vise ansiktet mitt i daglys om dagen
_Aries Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Vil anbefale deg å prøve helt MD formulations serien spesielt continuous renewal serum, det jevner ut hudfargen din og gir en veldig fin hud. Det hjalp iallefall meg
Glorya82 Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Sjekk ut Obagi. En kur med riktige prod vil løse prob ditt. Gå til en hudpleier som kan sette opp program til deg. I Oslo et de råflinke på coluseum klinikken. Du kan lese om det på hjemmesiden dems. Her er en link til hvordan behandlingen funker http://www.minlook.no/forvandlingen/ble-kvitt-pigmentflekkene/
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Har hørt at disse "bleke"maskene som koreanerne bruker kan funke til sånt.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Tusen takk for svar. Det ser jo helt fantastisk ut det resultatet med obagi, nesten for godt til å være sant Min hud er ikke fullt så ille som dama på bilde da. Noen som vet hva det koster? Kan man ta den på våren? Tenker på at det er sol ute. Jeg har en vennine som er hudpleier. Jeg har nå fått kjøpt inn nye produkter. Det er litt syre i serumet som visst skal hjelpe meg, eller fikk jeg beskjed at jeg trenger masse fukt. Jeg har nok hatt en del hormonforandringer de siste årene og pigmentflekker pfa 3 gravidititer.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Vil anbefale deg å prøve helt MD formulations serien spesielt continuous renewal serum, det jevner ut hudfargen din og gir en veldig fin hud. Det hjalp iallefall meg Tusen takk for tips. Hvor får jeg kjøpt dette?
Petrus Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Tusen takk for tips. Hvor får jeg kjøpt dette? Prøv Feelunique.com
Glorya82 Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Obagi er litt dyrt når du kjøper inn alt, men når du vet hva du skal ha og går tom for noe kan du kjøpe det til halve prisen på ebay.com Det er ikke abbefalt å ta hudprog på vår sommer. Tror det koster mellom 2000-3500 tusen første gangen du må kjøpe inn alt, konsultasjonene på coluseum klinikken er gratis:)
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Obagi er litt dyrt når du kjøper inn alt, men når du vet hva du skal ha og går tom for noe kan du kjøpe det til halve prisen på ebay.com Det er ikke abbefalt å ta hudprog på vår sommer. Tror det koster mellom 2000-3500 tusen første gangen du må kjøpe inn alt, konsultasjonene på coluseum klinikken er gratis:) Takk for tips Jeg snakket med venninen min som er hudpleier i dag. Hun har jobbet litt med de produktene. Hun sier det er en "hard" prosess for huden, men anbefalte meg å få en til å se på meg. Jeg er litt redd for å skade huden mer, men da skal jeg uansett vente til høsten kanskje.
Enigma90 Skrevet 18. april 2012 #11 Skrevet 18. april 2012 Jeg har brukt Decleor Aroma White C+ Recovery Brightening Night Cream det siste halvåret og føler at den kremen har hjulpet meg til å få en jevnere hudtone + fjerne kvisearr raskere. Den er ment for folk med pigmentflekker. En krem alene er kanskje ikke nok, men den er verdt å sjekke ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå