AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har Canal Digitals Midi nett med trådløs ruter, bor alene og har passord. Men det er så tregt! Bare jeg skal se en musikkvideo 00på Youtube så tar det et par minutter å laste inn! Hvorfor??
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg skjønner virkelig ikke dette.... Det tar vanligvis ikke så lang tid og nå går det så tregt!!! HVa i all verden er dette?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Kanskje ringe kundeservice er en bedre ide?
Anglofil Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 (endret) Kan være linja di, det kan være modemet, det kan være flere ting. Har du prøvd å ta ut strømmen av modemet, hatt det ute i minst ett minutt? Hvis det ikke går kan du prøve å resette det, og du kan prøve å sette inn kabel i pc'en din for å se om det hjelper. Kan være flere ting, men disse tingene kan jeg nok garantere at de spør om (jeg jobber nettopp med support på dette), så du kan jo først som sist prøve før du ringer dem. Mvh Yvonne Endret 16. april 2012 av Yvonne
-Jiinxs- Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Du kan også prøve å oppdatere Flashplayer, tror det er den de bruker til Youtube videoene. Youtube er også ikke helt feilfritt, siden jeg også merker til tider at det er umulig å se videoer på Youtube uten å vente flere minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå