Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag var det mannen min som tok oppvasken og jeg så at han slet noe veldig med å holde stekepannen og han sa at den var tungt og han fikk vomdt i hele armen. Jeg har ingen problemer å holde den med en hånd når jeg vasker den og får heller ikke vondt. Er det mannen min som er svak eller er det bare jeg som er sterkere enn vanlig? Har aldri tenkt noe på dette før i dag, så lurer på om dere sliter med å holde den også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? Er han under 60 burde han vel ikke slite nevneverdig med det - selv om det er en støpejernspanne. Kan det være noe med armen hans da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 og han er 27

Skrevet

Jeg sliter med å holde jernpanne med en hånd, men mannen min ville håndtert den uten problemer. Kan han ha skadet eller ha vondt i armen av en eller annen årsak?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

var det med en gang han løftet den eller når han hadde holdt den en stund? jeg er sterkere enn mennene både på jobben og i borettslaget mitt, men utholdenheten min er helt latterlig. er virkelig bare pippi i noen få sekunder, etter det er jeg ikke sterkere enn et 10 år gammelt barn i flere minutter. sliter mannen din med en gang høres han litt svak ut ja, om han er frisk.

AnonymBruker
Skrevet

Oi, da er han svar :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Oi, da er han svar :fnise:

Han er svak, mente jeg :)

Skrevet

Kanskje han har musearm? Da er det enkelte bevegelser det er fryktelig vondt å gjennomføre. Nettopp det å løfte en steikepanne, kan gjøre fryktelig vondt.

Du vet det er mange menn som ikke vil klage på sånt for å unngå maset vårt om at de må gå til lege? :)

• Liker 2
Skrevet

Tviler ganske mye på at han mangler selve styrken til å holde opp en panne og vaske den litt...med mindre man snakker om å vaske den i en halvtime da, for all vekt blir tung etterhvert, da er det utholdende styrke som gjelder - men ingen klarer jo all evighet her heller.

Høres mer ut som om han har en sene/muskelbetennelse eller noe i den dur, og som gjør at han sliter med å holde den i visse posisjoner.

• Liker 2
Gjest nekete kvinnfolk
Skrevet

Uff. Menn har større armer og bærer mer vekt på armen alene så selvfølgelig kan det være tyngere for dem å holde den opp en stund. Gå å bryt håndbak med han så får du testet det. Mitt tips er at du ikke klarer å bryte han ned med to hender en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Det å holde en tung stekepanne mer enn fire sekunder gjør kjempevondt i min arm, enda jeg trener mye styrke. Jeg jobber mye med data og enkelte ting har alltid vært vondt for meg, det er ikke akkurat ren styrke det går på når man måler stekepannemuskelen! Min lille tynne mor som ikke har trent styrke i sitt liv tar samme stekepanne og holder den i et minutt uten problemer.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av larsben
Skrevet

Ser at denne tråden er eldgammel, men ingen vanlige folk i 20-årene er uten videre for svake til å holde en stekepanne. Kanskje musearm, kanskje senebetennelse, kanskje bare slått seg eller kanskje noe annet. Spesielt svak er han neppe.

Anonymous poster hash: d7f98...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...