Gå til innhold

Nå har jeg bestilt kjolen min!! Til halve prisen i Danmark!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei!

At ikke flere gjør som meg :P

Fant den perfekte kjolen her hjemme. Har egentlig litt dårlig samvittighet ovenfor hun som hjalp meg, for hun var veldig dyktig!! Men uansett:

Kjolen koster her hjemme 12 000,- Søkte på nettet etter kjoler i Danmark, og sendte en haug med e-mail til forskjellige steder og spurte om de hadde nettopp min. Fikk mange svar, og startet prutingen.

Nå skal jeg betale totalt 6 200,- inkl. moms for samme kjolen! Butikken ligger 15 min med tog fra København, så det er ikke noe problem. Siden kjolen blir såpass billig, så regner jeg også med at cape, underskjørt, slør og smykker også blir billigere. Så alt i alt kommer jeg nok mye bedre ut av det ved å handle i Danmark. Samtidig får min forlover og jeg en hyggelig middag og bytur i Køben.

Butikken der jeg fikk best pris er Danmarks største på brudekjoler. Så dersom jeg reiser over og angrer bittert på at det ble nettopp den kjolen, så har de faktisk 800 andre jeg kan prøve. Men jeg angrer nok ikke. Kjolen er helt fantastisk syntes jeg. Selvsagt enda mere fantastisk på meg :wink: enn på dukken.

C:Documents and SettingsMereteBLocal SettingsTemporary Internet FilesOLK5CAMILLA-front.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nei, fant ut at den ikke funka. Men dersom du kopierer og limer inn skal det vel gå?

Skrevet

Nei, dette funker jo ikke i det hele tatt.....

Er første gang jeg legger inn innlegg her, så jeg har ikke helt fått teken.

Hvordan kan jeg legge til en link her egentlig?

Vil jo gjerne vise frem kjolen min :lol:

Takk

Skrevet

Gratulerer! Jeg skulle egentlig kjøpe en Ben Roberts kjole..men så tok jeg meg en tur på Oslo Militære samfund og fikk tak i kjole der i stedet...hi hi

Legg inn link da, finn siden den ligger på, merk teksten i adressefeltet, kopier teksten, trykk url, lim inn teksten, trykk url igjen :D

Skrevet

Takk, snilt av deg å hjelpe.

Fant desverre ingen bilder på internett, så jeg sendte en mail direkte til leverandør for å få bilde tilsendt. Og etter kort tid fikk jeg det. Synd at jeg ikke får vist det til dere......

Romantica Bridal Collection, kjolen heter Camilla.

Takk

Skrevet

Gratulerer med kjole.

Du spør hvorfor ikke flere gjør som deg.Jeg gifter meg en gang i livet. Har spart penger, og kan kjøpe meg den kjolen jeg ønsker. I tillegg vil jeg gjerne kjøpe kjolen min ett sted jeg kan stikke innom når som helst. Nå har jeg plutselig kjøpt ett slør ett annet sted som jeg nå skal ta med så de kan tilpasse det kjolen min. Det er ikke under bryllupet 5000,- skal spares. Jeg gifter meg en gang i livet og da er jeg RAUS med lommeboka!!!! :ler:

Ikke er jeg glad i danske turer heller.......

Skrevet
Takk, snilt av deg å hjelpe.

Fant desverre ingen bilder på internett, så jeg sendte en mail direkte til leverandør for å få bilde tilsendt. Og etter kort tid fikk jeg det. Synd at jeg ikke får vist det til dere......

Romantica Bridal Collection, kjolen heter Camilla.

Takk

Så dumt at de ikke hadde det liggende på siden sin da..Jeg ble veldig nysgjerrig jeg nå..men klarer heller ikke å finne en kjole som heter Camilla. Æsj, så dumt!

Skrevet

Jeg skal gjøre det samme som deg. Jeg har falt for en kjole (en Sincerity-kjole), og har i ettertid funnet et par kjoler i 2004-kolleksjonen til pronovias som jeg vil prøve. Siden det er så mye rimeligere i Danmark, så skal jeg og moren min (og kanskje forloveren min) dra til Kjøbenhavn.

Jeg har sendt mail for å høre på priser nå.

Skrevet

Min kjole selges ikke i Danmark den, men har fått den billigere enn salongpris allikevel jeg da. :D

Skrevet

Ja, Jens. Leser hva du skriver, men må si meg uenig.

Har fått mange penger av foreldrene våre til bryllupet. Skal ikke betale mye selv. Får dårlig samvittighet av at de skal betale såpass mye, så derfor gjør vi alt for at kostnadene til slutt blir mindre. Og dersom kan spare så mye som 7 000,- totalt på kjole og tilbehør, kan jeg ikke skjønne hvorfor man skal la være.....

Fant drømmekjolen her hjemme, og hadde jeg ikke funnet den i Danmark hadde jeg da kjøpt den her. Kjolen her hjemme passet meg perfekt, så størrelse og alt stemmer. Når det gjelder tilbehør, får jeg alt i butikken der jeg skal hente kjolen. Danmarks største, så de har nok en haug med smykker og div. tiara som jeg kan prøve til. For ja, jeg vil prøve alt til kjolen.

Ja, jeg gifter meg kun en gang og denne dagen skal virkelig være perfekt. Men dersom kjolen er like perfekt men en del tusenlapper billigere, kan jeg ikke skjønne problemstillingen. Er jo den samme kjolen jeg falt for her hjemme? Har prøvd den et par ganger her, og trenger ikke prøve flere ganger nå syntes jeg.

Skrevet

Nå ligger kjolen min under "album". Takk for tipset Arwen!!

Skrevet

Snusmumriken, nydelig kjole.

Har selv tenkt å reise til Danmark for å kjøpe kjole- men hvor skal jeg dra? Noen forslag?

Hvor kjøpte du din?

Skrevet

Utrolig fin kjole...drømme drømme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...