AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Er den egentlig elegant? Jeg tror jeg har blitt blind pga fargen. Synes den er nydelig, og jeg prøver å finne en farge som er "lov" i bryllup Min lenke
Kirby Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Fin den, men håper den ikke blir like trang som på dukken 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 For å være ærlig synes jeg den så veldig billig og lite fin ut. Fargen var heller ikke helt heldig, og "diamant"-juggelet på armen fikk det hele til å se litt "søplete". 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 For å være ærlig synes jeg den så veldig billig og lite fin ut. Fargen var heller ikke helt heldig, og "diamant"-juggelet på armen fikk det hele til å se litt "søplete". Ja jeg tror den ser litt billig ut ja. Men fargen synes jeg er fantastisk. Er veldig opptatt av at fargen skal være riktig i forhold til alle disse reglene. Ikke hvitt, ikke rødt, ikke svart osv. Ts.
Vulpes Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Synes den så fin ut! Nydelig farge, og fin lengde som selv pripne besteforeldre vil godkjenne.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Den så veldig fin og søt ut. Håper bare at du har en midje som gjør at du kler den. Ikke vondt ment.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Fargen var flott, men det kommer an på dresskoden i bryllupet. Den der passer som cocktailkjole, men ikke dersom dresskode er smoking eller galla.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Dresskoden er strengt tatt pent og sommerslig, så sånn sett er den kanskje for lite sommerslig. Bryllupet skal være i Thailand og jeg sliter med å finne noe som kan passe. Ts.
HvittHus Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Jeg synes ikke den var veldig pen. Den virker billig, og du skal ha en temmelig perfekt figur for at det ikke skal bli bulker ol i den. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Synes den så fin ut! Nydelig farge, og fin lengde som selv pripne besteforeldre vil godkjenne. Ja lengden er også veldig viktig for meg! Ts.
Gjest mari kontrari Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 Jeg syns fargen og lengden så veldig fint ut, og det er ikke sikkert den vil se billig ut om du bruker rett tilbehør. Men snittet og det at det er vanskelig å bedømme stoffkvaliteten gjør det kanskje litt risky å bestille den over nett i og med at en slik kjolen må passe ganske perfekt, men uten å bli for trang noe sted? Mener å ha sett at Mango har endel i grønt nå, og Oasis pleier også å ha mye fint av penkjoler. Også syns jeg ikke du skal stresse altfor mye med hvilke farger som er "lov", bare unngå å vær en helrød sexbombe eller helhvit, så burde ingen si noe. En kjole i sort og hvitt kan for eksempel pyntes opp med litt farge på sjal/strømper/bolero etc. (Men grønnfargen du så på var nydelig, altså, leter etter noe i den fargen selv) Håper du finner en kjole som er perfekt til deg og din smak, og kan brukes til mer enn bare dette bryllupet (evt. at den du har sett på sitter som støpt)
Amens Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 Jeg synes den var kjempe fin^_^ Bare pass på at kjoler fra slike steder ofte er sydd med litt billige stoffer som ikke er av beste kvalitet så det kan være lurt å stryke den skikkelig før bruk.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #14 Skrevet 16. april 2012 Hvis du selv synes den ser billig ut TS, så bør du kanskje høre på det og kjøpe en som faktisk er fin? En ting er å ha riktig farge, lengde, etc. Men den kjolen der ser direkte "trashy" ut. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #15 Skrevet 16. april 2012 Hvis du selv synes den ser billig ut TS, så bør du kanskje høre på det og kjøpe en som faktisk er fin? En ting er å ha riktig farge, lengde, etc. Men den kjolen der ser direkte "trashy" ut. Jeg tenkte på billig som i at kjolen ser ut som om en veldig billig kjole. Altså dårlig stoff, passform og veldig lite forseggjort pynt på den ene armen Ingenting i veien at en kjole koster lite, men noen ser billigere (altså i kroner) ut enn andre Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe den, og gjør jeg det så blir det ikke for å ha den i bryllupet. Men artig at du syntes den såg trashy-billig ut Takker alle for svar! 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #16 Skrevet 16. april 2012 Bare pass på at kjoler fra slike steder ofte er sydd med litt billige stoffer som ikke er av beste kvalitet så det kan være lurt å stryke den skikkelig før bruk. Er det en fordel, mener du, at slike kjoler er sydd av billig stoff? Jeg ville tro tvertimot jeg da, at det er viktig at kjolene er i god kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #17 Skrevet 16. april 2012 Er det en fordel, mener du, at slike kjoler er sydd av billig stoff? Jeg ville tro tvertimot jeg da, at det er viktig at kjolene er i god kvalitet. Selvsagt mener hun ikke at det er en fordel. Prøv å lese det hun skriver på nytt. 2
Amens Skrevet 16. april 2012 #18 Skrevet 16. april 2012 Er det en fordel, mener du, at slike kjoler er sydd av billig stoff? Jeg ville tro tvertimot jeg da, at det er viktig at kjolene er i god kvalitet. De fleste klær jeg har bestilt på nett har vert i stoffer som ikke er av beste kvalitet. Men jeg har selfølgelig fått noe som har vert i god kvalitet. Ja jeg er enig med deg, man skulle tro at det var viktig for produsenten å selge varer av god kvalitet. Jeg synes forøvrig at fargen er helt utrolig vakker^_^
liv Skrevet 16. april 2012 #19 Skrevet 16. april 2012 Skal du være med å feire i Thailand så finner du sikkert noe der før festen. Skreddere og alt er billig 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. april 2012 #20 Skrevet 16. april 2012 (endret) Slettet Endret 16. april 2012 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå